Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

19 września 2020

Kot z sardynką u Izy

Witam dzisiaj wieczorową porą z bardzo głodnym kotkiem .

Iza wymyśliła nową zabawę - zabawę inspiracje ze zdjęciem

i tak rudy kotek został natchnienie pierwszej odsłony zabawy.

Patrząc w te piękne oczy postanowiłam spełnić skryte marzenie mruczka i podrzucić mu kilka rybek.

I tak oto powstała skromna karteczka .

Buziaczki

😘😘😘







 

32 komentarze:

  1. Świetna karteczka Marzenuś, a ile on tam ma tych rybek, głodomorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowita jesteś , świetny pomysł. Zabawa przednia, ale mnie się już nic w grafiku nie mieści.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję. Bardzo lubię kotki to nie mogłam odpuścić takiego mruczki.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Marzenko, bardzo dziękuję za udział w zabawie. Twój kot jest cudowny, a z tymi rybkami w paseczki wygląda świetnie! Jakby znalazł się w ławicy na moment, skradł jedna rybkę i nie wiedział, czy dobrze zrobił. Bo u Ciebie dopiero zobaczyłam niepewną minkę rudzielca:))) Super miałaś pomysł, aby zdjęcie wkomponować w kartkę. Karteczka - składaczek z kotem jest bardzo "Twoja". Ten styl jest rozpoznawalny. Buziaki ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu choć mam dwa koty żaden nie jest rudy. Kotek ze zdjęcia jest fascynujący nie da się nie zachwycić.
      Izuniu właśnie dzięki Tobie odkryłam że mam własny styl dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😘

      Usuń
  4. Ale się mu trafiła ławica :-)Świetny pomysł i piękna przestrzenna kartka :-)Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kartka - wpada w oko, ilość ryb ogromna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak fajnie wymyśliłaś tyle rybek kotek ma

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten kot z tymi wszystkimi rybkami. Bardzo fajnie to sobie wymyśliłas. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko sliczna kartka! I ile rybek ma jeszcze kociak na deser :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenko, kotek na pewno nie będzie głodował przy tylu rybkach:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu taki słodziutki na pewno.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  10. Rewelacja! Bardzo pomysłowo podeszłaś do tematu, kotek wśród tej ławicy wygląda uroczo :))).

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Miciu, och dawno u Ciebie nie byłam. Ale dzięki zabawie u Izy, zawitałam i podziwiam uroczą karteczkę. Jest słodka. Już tyle osób odwiedziłam i każdy inaczej przedstawił kotka. Świetna zabawa!
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny jest mi bardzo miło. A różnorodne interpretacje bardzo zachęcają do udziału w zabawie
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  12. Ale Ty go rozpieszczasz! Szczęściarz;-)
    Świetna kartka Marzenko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza karteczka Marzenko, a pomysł z rybkami przedni.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koty to jednak szczęściarze nie dość ,że tyle rybek dostał to jeszcze umieszczono go na takiej super kartce. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam koty.
      Mam w domu dwa mruczki.
      Dziękuję Lucynko i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG