Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

25 września 2020

Kartki na różne okazje 🙂


















Dzisiaj kilka kartek na różne okazje. 
Wrzesień obfituje u mnie 
w sporo solenizantów i nadal trwa okres komunijny przez wiadomą sytuację. Jak widać nie tylko szydełkuję,  ale i tworzę kartki.
 Miłego oglądania. 
Bardzo dziękuję za życzenia pod poprzednim postem 
😘😘😘
















31 komentarzy:

  1. Wszystkie ładne, najbardziej podoba mi się pierwsza różana kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno, nie wiem kiedy Ty te wszystkie prace robisz, ale te kartki są "odjazdowe". Uwielbiam Twoje składaczki, ale ten box też jest wspaniały. Nie mogę się zdecydować, która kartka jest najładniejsza.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Katarzyno.
      Odpowiadam w wolnych chwilach no pracuję też zawodowo tworzę dla odprężenia i relaksu 😊

      Usuń
  3. Śliczności Marzenko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie wszystkie fajne ale zdecydowanie na pierwsze miejsce na podium wysuwa się ten komunijny box, Jest piękny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu.
      Trochę się przy nim na zginałam bo bazę robię sama .
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  5. Bardzo ładne karteczki.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Marzenuś, każda jedna jest świetna Te z krówkami jakie fajne wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Lidziu te z łaciste kartki to dla moich kolegów Rzeźników.
    Pozdrawiam cieplutko i przesyłam tulaski 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  8. Super to wszystko wykonujesz i wyklejasz. Ilość kartek powala.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenko kochana, śliczne są Twoje prace, a kartki to robisz niesamowite! Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kartki. Pamiątka Pierwszej Komunii wpada w oko, jak również urodzinowa - trzecia z kolei.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu ta trzecia urodzinowa kartka to dla Naszej Blogowej Koleżanki Agnieszki

      Usuń
  11. Marzenko uwielbiam te Twoje przestrzenne karteczki.... brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko widzę że i tworzysz w nowych formach.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  12. Marzenko, cudne są wszystkie kartki, każda ma w sobie coś. Box na komunię mnie zachwycił - jest niezwykle piękny.
    Serdeczne uściski posyłam, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu do tego boxa nawet kwiaty robiłam sama bo trudno było znaleźć coś sensownego w okolicy A czekać nie mogłam bo takie zamówienie na wczoraj.
      Tym bardziej te kilka godzin pośwìeconych na box było cenniejsze to jedna z tych prac z którymi trudno było się roztać,ale warto było mieć drobny udział w Tak Wyjątkowym Dniu.
      Buziaki Małgosiu 😊

      Usuń
  13. Cudne kartki i w tym jedna u mnie. Box super sie prezentuje. Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko mam nadzieję że Orchide się podobają.
      Buziaki 😘

      Usuń
  14. Ale Super karteczki powstały i ta piękna dziewczyna. Marzenia gratuluję wytrwałości i pomysłowości w tworzeniu
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG