Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

15 grudnia 2016

DLA KOGO CHOINKA I .....

Witam wszystkich bardzo gorąco jak obiecałam w poprzednim poście dzisiaj ogłoszę do kogo powędruje śnieżna choinka.
Do zabawy zgłosiło się siedem dziewczyn.
 Za maszynę losującą posłużył mój mąż i....... choinka śnieżna pojedzie do ..........
EWY GIL- GRATULUJĘ -i poproszę o adres, na który wyślę paczkę.
Ale to nie wszystko ponieważ w między czasie zrobiłam jeszcze jedną choinkę trochę mniejszą, ale z dzwoneczkiem i ta choinka powędruje w świat tu znów użyję mojej maszyny losującej i.......
choineczka z dzwoneczkiem pojedzie do....
ANITY T- GRATULUJĘ-i również proszę o adres.
ALE TO NIE WSZYSTKO W PODZIĘKOWANIU DLA POZOSTAŁYCH DZIEWCZYN PRZYGOTOWAŁAM  DROBNE UPOMINKI .
Tu mam prośba do Agnieszki Wardzińskiej o adres do wysyłki pozostałe adresy posiadam .


32 komentarze:

  1. Dziękuję kochana, już wysłałam adres💐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anito mam nadzieję, że spodoba Ci się choinka 🎄 z dzwoneczkiem. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Ooooo... to się dziewczyny ucieszą :) dobre serduszko masz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jaka wspaniala niespodzianka, Bardzo, bardzo serdecznie dziekuje i zaraz adresik sle.
    Gratulacje dla pozostalych dziewczyn. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenko - cała Ty i Twoje wielkie, wspaniałe serce.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko o raju ale niespodzianka-prawdziwy mikołaj z ciebie kochana. Gratuluję dziewczynom pięknych choineczek, ta dla Anitki również jest śliczna:-)Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne choineczki :* Marzenko jesteś Mistrzynią włóczki :*
    Dziękuję Ci raz jeszcze za bałwanka :) Jest cudny i już zdobył nasze serduszka :) Właśnie się nim pochwaliłam na blogu :*
    Buziaki :* gratulacje dla Dziewczyn :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu do mistrzostwa mi daleko 😉. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Wspaniały gest z twojej strony. Piękne choineczki dziewczyny otrzymają 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje zwyciężczyni!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenko! Choineczki Wspaniałe i Twój gest również, gratulacje dla tych co im się poszczęściło - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla dziewczyn, choineczki są przecudne. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdeczne gratulacje dla dziewczyn. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Złota dziewczyna z Ciebie i masz dobre serduszko chcąc jakoś obdarować wszystkie uczestniczki zabawy. Buziaki przesyłam a zwyciężczyniom gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie prezent pod choinkę :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prezenty dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń

  15. Gratuluję dziewczynom tych świetnych choinek ,są wspaniałe .Marzenko w totka czasem nie wygrałaś ,tyleż upominków chcesz podarować dziewczynom ,,masz złote serduszko jak widać .
    Pozdrawiam ciepluśko ,buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę drobne upominki 😊. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  16. Cudowny gest. Gratuluję wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję obdarowanym - bo prezenty od Ciebie sprawiają niesamowitą frajdę. wiem to najlepiej :)
    Gdybym nie dotarła do Ciebie w najbliższych dniach - życzę Ci pięknych, wypełnionych ciepłem i radością Świąt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty zawsze potrafisz mnie rozczulająco zaskoczyć :D Dziękuję za cudną karteczkę i życzę baśniowych Świąt dla całej Twojej Rodzinki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne choineczki, podziwiam:) Wszystkiego naj na cały nowy rok:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG