Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

30 grudnia 2016

Podziękowanie

I jak Was Dziewczyny nie kochać. Choć nie mogę powiedzieć, że ten rok był łatwy czy radosny. To Wasze życzenia czy te w formie kartek, komentarzy czy przesłane pocztą elektroniczną były jak promyki nadziei. Bardzo, bardzo Wam dziękuję.              Zdjęcia Waszych kartek robiłam w promieniach słońca, które symbolicznie odzwierciedlają jak rozjaśniłyście Nasze Święta.                                                         Pierwszy raz w życiu dostałam taką ilość kartek i dosłownie nie mieściły się w skrzynce na listy , a niektóre przesyłki wręcz się do niej niemieściły i Pani Listonosz musiała dostarczać je osobiście do drzwi
Wyszywana haftem matematycznym kartka przyszła od BEATKI-BECI z bloga "My kobiety"
Ta kartka ze ŚWIĘTĄ RODZINĄ przyszła od MAŁGOSI X
Tą kartkę z szydełkowymi gwiazdkami dostałam od SARY-SARENKI. A jeśli macie ochotę zrobić takie gwiazdki to Sara na swoim blogu przygotowała na nie kursik.
Tą kartkę ze śnieżną i mieniącą się ramką dostałam od Aliny
Tą kartkę dostałam od bratanicy Madzi , która jak widać nieźle się zakręciła;-)
Tą kartkę dostałam od Ani Iwańskiej, której dziękuję nie tylko za śliczną kartkę z okienkiem, ale i za wspaniałą zabawę karteczkową. Która zmobilizowała tak wiele dziewczyn do tworzenia kartek nawet tych, które w ogóle nie podejrzewały siebie o takie zdolności.
Tą kartkę dostałam od dobrych znajomych
Tą karteczkę dostałam od MONIKI z bloga "Kijankowo"

Tą kartkę dostałam od Ewuni. Muszę to napisać karteczka pięknie mieni się od brokatu i jest zrobiona w papieru ozdobnego stworzonego metodą na żelazko

Tą kartkę wysłała również Ewa i jak zwykle mnie zaskoczyła bo kartka przyszła aż z Hiszpanii.

Tą karteczkę złociście błyszczącą oczywiście dostałam od bardzo ciepłej osoby czyli KRYSI z bloga " W moim kąciku"

Tą kartkę dostałam od Madzi(Alienor) ,która tworzy niezwykłe lalki i pisze o nich wspaniałe historie.

Tą karteczkę dostałam od Naszej Zdolnej Felietonistki Gosi z bloga "Pasjonaty Małgorzaty".


Tej karteczce radzę przyjrzeć się uważnie bo ta z pozoru skromna kartka jest wykonana dość ciekawej technice.Tą kartkę dostałam od Agatki z bloga "Robótki ręczne na wesoło".

Tą kartkę dostałam od mojej cioci Emili

Tą ręcznie robioną kartkę z radosną zielono-kwiecistą choinką dostałam od Naszej Szefowej od Kolorków czyli Danutki z bloga "Moje cuda cudeńka"

Tą karteczkę dostałam od Lady Savage czyli po prostu pięknie wyszywającej Weroniki

To dość niezwykła kartka z Naszej Szkoły Podstawowej, którą zrobiły zdolne rączki pewnej Pani Nauczycielki dla Całej Mojej  Rodziny w dowód pamięci.

Tą kartkę również dostałam od Moniki ( Kijankowa) wraz z jej Rodziną

Tą karteczkę dostałam od Basi z bloga "Świat według Basi ", ale to nie wszystko dostałam również od Basi śliczną cekinową bombeczkę i aniołka z wikliny papierowej. Bardzo dziękuję Basiu za te niesamowite niespodzianki.
 
Tego aniołka jeszcze nie tak dawno podziwiałam na pewnym blogu, atu taka niespodzianka od Agnieszki bo to właśnie jej dziełem jest ten pięknie wyhaftowany Aniołek

Tą kartkę tak uroczą w swym minimalizmie przysłała Agnieszka z bloga "Dobranocne Twory". Ona najlepiej wie, że sztuki mini to chyba nigdy nie opanuję ;-), A Agnieszki dzieła są zawsze idealnie wyważone.

Ta kartka to kolejne zaskoczenie po pierwsze cudnie  pachnie goździkami, a po drugie zupełnie nie mam pojęcia co to za technika zdobnicza bo wygląda to fantastycznie jakby ktoś skąpał dosłownie tą kartkę w płatkach różnych metali. Tą niezwykłą kartkę dostałam od Izy (kicikicitata)

Tą kartkę z drewnianym okienkiem dostałam od Lidzi czyli Czarnej Damy z bloga "Misiowy Zakątek"




Tą kartkę pięknie wyszywaną kartkę  i upominki dostałam od Madzi z bloga "Mój świat haftu"


A to mój nowy stojak z przeznaczeniem na bombki bo w tym roku pojedynczy stojak okazał się być za mały :-) Dziewczyny tak hojnie mnie obdarowały, że musiałam ładnie wyeksponować ich upominki.






 Ponieważ w tym roku kartek przyszło tak wiele musiałam ustawić  je aż na dwóch półkach i na moich dyżurnych drzwiach , które zawsze służą mi do wieszania kartek.


Bardzo wszystkim dziękuję za życzenia i pamięć.

38 komentarzy:

  1. Marzenko, dobro zawsze przyciąga dobro. Przepięknie Cię obdarzyły Dziewczyny, ciesze się, że ja mogłam dołączyć się ze swoją karteczką.
    Serdecznie Cię pozdrawiam i mocno tulę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu jeszcze raz bardzo dziękuję 😊 nie spodziewałam się tym bardziej się cieszę takim ogromem życzliwość. Pozdrawiam cieplutko Małgosiu i wyobraź sobie banana zamiast uśmiechu na twarzy - to ja za każdym razem kiedy patrzę na te wszystkie kartki i upominki.

      Usuń
  2. Marzenko za Twoje dobre serduszko to i wysyp karteczek musiał być dla ciebie. Wspaniałe kartki dziewczyny wysłały,cieszę się że miałam też swój mały udział i widzę że bombeczki doszły całe a wiadomo jak to z nasza PP jest. A radość wiadomo ogromna-sama doświadczyłam w tym roku jej gdy odbierałam koperty. Pozdrawiam serdecznie.
    A z Nowym rokiem życzę Ci dużo zdrówka, szczęścia i zrealizowania wszystkich planów w 2017R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko to ja dziękuję przepraszam,że nie podpisałam bombeczek,ale jak widzisz mają honorowe miejsce czyli specjalny wieszak. Cieszę się razem z Tobą, ze i u Ciebie Agnieszko był taki wysyp. Pozdrawiam serdecznie i życzę na Nowy Rok przede wszystkim zdrowia

      Usuń
    2. Ależ kochana tu nie chodzi o żadne podpisywanie:-) A swoją drogą masz bardzo fajny wieszaczek na bombki, muszę też takiego poszukać na przyszłe święta.

      Usuń
  3. Cudowności dostałaś 😊
    Jeszcze raz kochana za choinkę dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko dziękuję i bardzo się cieszę,że choinka 🎄 znalazła takie uznanie. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Marzenko, jak powiadają: co z serca wychodzi, do serca wraca; masz piękne serce i hojne, toteż z wdzięcznością jesteś obdarowywana. Z mojej zaś strony musisz cierpliwie poczekać do mojego powrotu do kraju... Serdeczności życzę, a sama wracam pod kołderkę, bowiem chorobą kończy się u mnie stary rok... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Jadziu taki smutek na koniec roku cóż za choróbsko Cię dopadło. Proszę zdrowiej szybko niech Nowy Rok przyniesie tylko radosne chwili

      Usuń
    2. A co obdarowywania to Twój szczęśliwy powrót będzie najpiękniejszym prezentem. 😊

      Usuń
  5. Ile cudownych karteczek dostałaś :)
    Wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko szkoda,że nie mam Twojego adresu bo i do Ciebie chętnie wysłałabym kartkę . Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku,a przede wszystkim zdrowia 🎇 😊 🎇

      Usuń
  6. Marzenko my Ciebie też kochamy i dziękuję za to ,że jesteś .
    Jeszcze raz dzięki za karteczkę i śliczną choinkę ,która zdobi parapet .A w Nowym roku życzę Ci abyś otaczała się dobrymi i takimi pozytywnymi osobami jak my w tej blogowej rodzince.Spełnienia marzeń i jak najwięcej twórczych pomysłów
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Danutko i
      🎆 Tobie życzę wszystkiego dobrego,zdrowia,wielu szalonych pomysłów 😉 oczywiście twórczych 🎆

      Usuń
  7. Całe mnóstwo pięknych karteczek dostałaś Marzenko :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu o wiele pięknych życzeń.🎆 Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Lidziu i kolejnych niezwykłych pomysłów 🎆

      Usuń
  8. Marzenko! Przepiękne karteczki otrzymałaś i jaka imponująca ilość ale wcale mnie to nie dziwi, Bo o dobrej Osobie wszyscy pamiętają Marzenko Dziękuję Ci za te Przemiłe słowa pod moją karteczka,Kochana Marzenko to Ty jesteś bardzo Ciepłą Osobą, Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco i Życzę Ci aby ten Nowy Rok! Był dla Ciebie rokiem pełen Radości, Miłości i Szczęśliwości,żeby dał Ci Zdrowie i spełniał wszystkie twoje Marzenia, Moja Kruszynka miewa się Dobrze i przesyła Ci Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu dziękuję za wszystko i jak czytam jak Kruszynka ma u Ciebie dobrze jeszcze bardziej jestem przekonana ,że miała trafić właśnie do Ciebie by rozweselać każdy Twój dzień. Samych dobrych chwil w Nowym Roku Krysiu

      Usuń
  9. Marzenko aż sie serce raduje jak sie widzi tyle kartek . I tak Ci powiem cieszy mnie ogromnie że moja zabawa spodobała sie dziewczynom . @ tysiące kartek to już jest coś.
    A Ty dostałaś piękne kartki i piękne prezenty, zwłaszcza ta quillingowa bombka wpadła mi w oko jest sliczna.
    Pozdrawiam serdecznie i zycze wszystkiego dobrego w Nowym Roku , niech spełnią wszystkie Twoje marzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Twój pomysł na karteczkową zabawę to strzał w dziesiątkę. Bo tak kartka może sprawić ogromną radości i myślę Aniu, że Twoja zabawa sprawił taką radość bardzo wielu osobom.
      A quillingowa bombka to prezent od Agnieszki -też jestem pod wrażeniem.
      Pozdrawiam serdecznie Aniu i życzę pobicia kolejnych rekordów w ilości kartek

      Usuń
  10. Piękna ilość karteczek i prezencików :) Ślicznie to wygląda.
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Spełnienia marzeń i realizacji postawionych sobie celów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i wzajemnie życzę Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 🎆

      Usuń
  11. Piękne kareczki otrzymałaś :)
    I ja bardzo dziękuję za karteczkę od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saro jeszcze raz dziękuję i życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 🎆

      Usuń
  12. Ale śliczne kartki i pięknie prezentują się razem :)
    A ile fantastycznych bombek !
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko nadal trochę nie mogę uwierzyć,że tyle osób wysłało mi kartki i upominki.
      Oczywiście Twoją Beatko mam również na stojaczku.
      Dla Ciebie Beatko przede wszystkim noworocznego cudu,który da Ci tyle zdrowia ile potrzebujesz 😃

      Usuń
  13. No nie powiem,robi wrażenie,fajna ta nasza blogowa "rodzinka",a w Nowym Roku życzę Ci wszelkiego dobra,spełnienia marzeń,dużo zdrówka i nieustającej weny,niech będzie ten rok taki,jakim go sobie wymarzysz,ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko i ogromnie się cieszę i jestem bardzo wdzięczna za tyle życzliwości. Lucynko czego ja mogę Tobie życzyć na ten Nowy Rok chyba tylko tego żeby spełniło się choć jedno najskrytsze marzenie 😊

      Usuń
  14. Ależ piękne kartki i prezenty dostałaś! Wspaniałe!
    Ja ze swej skromnej strony życzę Ci wszelkiego szczęścia, by ten rok obfitował w radosne wydarzenia, które przyćmią te cieniste chwile, byś nadal była tak ciepła, twórcza i entuzjastyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również życzę twórczego szaleństwa 😊

      Usuń
  15. Ależ kartek, pamiątek WoW! Wszystkiego najlepszego w nowym roku :-) i niech się wiedzie :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzenko, do dobrych ludzi idzie dużo dobra :) Niech Ci się darzy w Nowym roku, jak najlepiej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne kartki i prezenty dostałaś :* Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku Kochana :* żeby się spełniły Twoje marzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu też tak myślę. I Tobie życzę spełnienia wszystkich marzeń 😊

      Usuń
  18. Marzenko! Kolekcja naprawdę imponująca!!! Jest co podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko uwielbiam kartki,a takiej ilości się nie spodziewałam. Dziękuję za niezwykły dzwoneczek. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG