Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

24 lutego 2017

KWIATOWE WYMIANKI U LIDZI CZYLI SŁONECZNIKI I BRATKI

http://misiowyzakatek.blogspot.com/2017/01/kwiatowa-wymianka-kartkowa-soneczniki.html
 Dzisiaj będzie bardzo kwiatowo czyli słoneczniki i bratki w roli głównej.
W styczniu u Lidzi królował słonecznik
 Ja otrzymałam cudowną słoneczną kartkę od Alinki z bloga "ALIWERO domowa pracownia"


A moja kartka poleciała do Anette z bloga " Obrazki z szycia wzięte"

 W lutym u Lidzi są bratki i tu chcę się z Wami podzielić pięknym wierszem
pt."Wściekłe bratki"
Mari Pawalikowskiej-Jasnorzewskiej
właśnie fragment tego wiersza przysłała mi w bratkowej kartce Zjawka


Jeden z bratków, gorący i amarantowy,
patrzy mi prosto w oczy groźnie jak samuraj.
Cała grządka spogląda ciężkim wzrokiem sowy,
fiołkowa, granatowa, czerwona, ponura.

Ten niebieski już więdnie. Tamten żółty tetryk,
złośliwie i ze wstrętem marszczy nos wklęśnięty,
a jakiś bratek-siostra, w rzęsach na dwa metry,
łzę rosy liściem ściera z policzków wygiętych.

Największy brat, jak pasza w turbanie z fioletów,
z goryczą w dół opuścił pociemniałe wargi
wśród liści, obróconych ku górze sztyletów,
skąd dymna wilgoć róży paruje jak nargil.

Bez strachu groźną grządkę przebiegł szary pająk,
więc gniewają się, warczą kwiaty w złym humorze -
- O coś chciały zapytać. Oburzone wstają,
a wiatr im aksamitne nakłada obroże.

I znów patrzą w zmartwieniu pustem i jednakiem,
począwszy od tetryka, skończywszy na paszy -
Bratki! Wyszłyście z ziemi skrzywione niesmakiem.
Coś wam się nie podoba. Czy tam może straszy? -
źródło
http://misiowyzakatek.blogspot.com/2017/02/kwiatowa-wymianka-kartkowa-bratki.html


Od M.Strach(Zjawki) z bloga "Montownia

Moja  bratkowa  kartka poleciała do Madzi z bloga "Mój świat haftu"



Bardzo serdecznie dziękuję Dziewczyny za prześliczne kartki oczywiście zdobią moją specjalną półkę i jeśli wytrwam do końca roku to może stworzę z nich album.

19 komentarzy:

  1. Świetna wymianka karteczkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kartki, dla Ciebie i od Ciebie, krążą teraz po świecie i cieszą oczy innych ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest ta Twoja kartka jaką zrobiłaś Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki Marzenko, słoneczniki u mnie jak zwykle na prowadzeniu ale Twoja bratkowa jest rowniez prześliczna:) trzymam kciuki i zycze wytrwalosci do grudnia Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko! Ale szczodrze obdarowałaś Madzię tymi bratkami, Karteczka jest Cudowna,Również piękne otrzymałaś - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale karteczki ale bratkowa mnie zauroczyla. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenko, piękna kwiatowa rabatka. Twoja półka będzie wyglądać wspaniale.
    Bardzo lubię Pawlikowską - Jasnorzewską.
    Uściski, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana wiosennie się zrobiło i kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenko, Twoja karteczka bratkowa wymiata! Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Miła ta wymianka :) Bardzo mi się podoba Twój słonecznik, mega optymistyczny. Ale bratki są przesympatyczne i takie kolorowe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne karteczki! a moja właśnie dziś do mnie dotarła! dziękuję Ci Marzenko z całego serducha! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale kwiatowo się u Ciebie zrobiło !! Wiersz piękny , lubię wiersze Pawlikowskiej :):)
    Kartki" bratkowe" są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kwiatowe wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. słoneczniki są takie radosne! zawsze poprawiają humor!
    zresztą... wszystkie kwiaty poprawiają, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dorotko słoneczniki są jak małe słoneczka i nawet w pochmurny dzień potrafią rozweselić.
    Ale zgadzam się każdy kwiat jest piękny szczególnie ten podarowany od serca.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG