Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

31 lipca 2018

LIPCOWY LIFT U ANI


 Witam późnym wieczorem dzisiaj będzie karteczkowo dla Ani moje pierwsze lifty .
Lift przypomina mi trochę mapki i jest bardzo przyjemny w tworzeniu .
W lipcu prezentuje trzy kartki każda na inną okazje wybrałam do liftu kartki:Uli, Oli i Ani, a lifty pozostałych kartek zostawiłam sobie na sierpień,
ULA


OLA


ANIA

Jak pewnie zauważyliście nie trzymałam się bardzo ściśle  szczególnie kolorów choć układ ogólny kartek starałam się zachować mam nadzieję, że  pomimo to spełniają założenia liftu.
Na koniec pragnę podziękować za wszystkie odwiedziny, miłe słowa i lecę nakarmić lipcową żabkę u Ani
LIPCOWY KOLAŻ


26 komentarzy:

  1. Piękna interpretacja Marzenko.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko bardzo mi się podobają Twoje lifty, wyszły doskonale
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko delikatnie przypominam o jednym wspólnym zdjęciu wszystkich kartek , w przyszłym miesiącu :-)

      Usuń
    2. Aniu oczywiście,że się poprawię.
      Dziękuję :-)

      Usuń
  3. Marzenko, świetne lifty :) Przepiękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenko świetne kartki. Super poradziłaś sobi3 z zadaniem i piękne lifty powstały. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko jakoś poszło .
      Pozdrawiam słonecznie

      Usuń
  5. Piękne zliftowane karteczki zrobiłaś !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko, wspaniałe kartki. Jest lift, ale jest też Twoja indywidualność.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu chyba tak już mam :-).
      Pozdrawiam słonecznie :-)

      Usuń
  7. Marzenko! Prześliczne karteczki, Piękny lift - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszły te lifty. Podobają się mi Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenko, super karteczki robisz! Bardzo dziękuję za otrzymaną od Ciebie w czerwcu. Życie napisało mi trudny scenariusz i zapomniałam o całym świecie. Poprawię się:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne lifty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi sie podobaja Marzenko Twoje lifty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszły Twoje lifty ,bardzo urokliwe karteczki .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są wszystkie karteczki, w pierwszej urzekła mnie kolorysytka, w drugiej też plus ta kompozycja kwiatowa, w trzeciej, czwartej i piątej grafika!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG