Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

2 sierpnia 2018

TRZY W JEDNYM

https://kulskowo.blogspot.com/2018/07/711-kartki-bn-2018-wytycznalipiecsierpi.html
Witam w ten upalny letni wieczór dzisiaj takie trzy w jednym.
Nie jest prosto tworzyć gdy trudno się nawet myśli, ale coś mi się tam udało posklejać.
Dwie pierwsze kartki powstały według mapki na wyzwanie u Uli bardzo podobne , a jednak nie takie same



http://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2018/07/tniemy-i-gniemy-wyzwanie-6.html
 Następne dwie kartki to składaczki według nowego wzoru U Ewuni: na Boże Narodzenie Wielkanoc i okolicznościowa, którą można było zobaczyć w lipcu na blogu Agatki




https://hubka38.blogspot.com/2018/07/13-w-komplecie-czyli-nowe-wyzwania-d.html
 Na koniec zostawiłam sobie kartkę z kolorowanką na wyzwanie nr 7 u Ewy.
Dziękuję, że dotrwaliście do końca i dziękuję za wszystkie komentarze :-)



38 komentarzy:

  1. Marzenko, przepiękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki :-)Ale zaszalałaś ze składaczkami .Najbardziej zachwycił mnie ten ze skarpetami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu to szaleństwo było bardzo powolne😉,ale się udało.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Marzenko! Wszystkie karteczki są Przeurocze.Ale te składaczki są Na prawdę Cudowne , Bardzo mi się podobają - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu dziękuję chyba uzależniłam się trochę od składaczków 😊.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Marzenko! Wszystkie karteczki są Przepiękne, Ale najbardziej mi się podoba składaczek Gwiazdkowy - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko zrobiłaś wspaniałe prace. Składaczki są przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kolekcja przepięknych karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jeszcze nikt nie nie nazwał moich kartek kolekcją to bardzo miłe.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Piękne karteczki Marzenko, ale najbardziej podoba mi się radosny składaczek wielkanocny. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko do tego składaczka specjalnie pokolorowałam kilka elementów.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. Marzenko świetne kartki a składaczki są r3welacyjne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne Miciu. Coraz większą mam ochotę na wykonanie takiego składaczka... jeszcze nigdy składaczków nie robiłam. Ten do Hubci - cudny:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu chyba dla zachęty będę musiała Ci jakiś wysłać.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  10. Rewelacja:) Nie umiem dokonać wyboru, wszystkie kartki są bardzo atrakcyjne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też wzdycham do składaczka wielkanocnego

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzenko zauroczyły mnie wszystkie Twoje kartki , sa cudne a najbardziej wpadły mi w oko te z tagami na zabawę u Uli
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne te kartki ! A za te składaczki podziwiam Cię szczerze - perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko bardzo mi miło 😊.
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  14. Marzenko, cudne kartki. A Twoje składaczki uwielbiam.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, a w składaczkach się chyba zakochałam.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  15. Jak pięknie i kolorowo u Ciebie Marzenko! śliczne interpretacje do mapek powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne karteczki wykleiłaś Marzenko! Do składaczków wzdycham szczególnie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzenko, piękne kartki!!! Miałabym ogromny problem z wyborem najładniejszej. Wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile karteczek!! Piękne! Mnie się podobają składaczki:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że upały Miciu nie straszne tyle cudnych karteczek poczyniłaś :) Super wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze Marzenko swietna robota! A ta moja karteczka to Mistrzostwo !!!:) jeszcze raz dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzenko! Kartki wszystkie są cudowne! Jedna piękniejsza od drugiej, na prawdę ciężko tutaj oko zawiesić, bo wszystko się podoba.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG