Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

31 sierpnia 2018

CIĘCIE GIĘCIE I KOLOROWANIE CZYLI EWA I EWA

http://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2018/07/tniemy-i-gniemy-wyzwanie-6.html
 Dzisiaj kolejne kartki na Ewinkowe cięcie-gięcie




 I kartki na kolorowe wyzwanie u Ewy.
W sierpniu Ewa wysłała paczki niespodzianki z ogromną ilością karteczkowych przydasi .
Ewuniu tego jest tak dużo, że nie jedną kartkę można z nich stworzyć i to na różne okazje.
Bardzo , bardzo dziękuję Ewuniu za taki piękny prezent i słodką kocią kartkę .
Stworzyłam z przydasi 4 kartki, ale tylko dwie zawierają kolorowankę i te zgłaszam na wyzawnie u Ewy  resztę publikuję żeby pokazać jak wykorzystałam skromną część przesyłki od Ewy.

https://hubka38.blogspot.com/2018/08/wyzwanie-8.html
















11 komentarzy:

  1. Piękne karteczki Marzenko, szczególnie podoba mi się ta z motywem religijnym. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Was dziewczyny za te składaczki !! Są prześliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są świetne. Oglądałam z każdej strony i podziwiałam, bo wykonanie składaczka to dwa a może i trzy razy więcej pracy niż tradycyjnej kartki. Jednak efekt jest niezwykły!
    Cudne Miciu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zaszalałaś z tymi składaczkami Marzenko :-)Piękne są wszystkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenka, kartki świetne, każda niepowtarzalna!!! Wzucone do posta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki są przepiękne! Uwielbiam je. Jestem szczęściarą,że trafiają do mnie Twoje cuda.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG