Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

31 sierpnia 2018

WYZWANIE KARTKOWE U ANI-LIFT

http://iwanna59.blogspot.com/2018/07/wakacyjne-kartkowanie-wytyczne-na.html
 Jak to się dzieje,że czas tak szybko ucieka i choć w planach miałam zliftować trzy pozostałe kartki udało mi się tylko jedną wybrałam kartkę Zosi i tylko tyle mogę zgłosić na kartkową zabawę w sierpniu u Ani. Dziękuję  za wszystkie odwiedziny i postaram się poprawić we wrześniu .

http://zofiko.blogspot.com/2017/03/dla-ani-marzec.html



16 komentarzy:

  1. Miciu, śliczna kartka i taki uroczy papier:)
    Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu, papier kiedyś kupiłam w zestawie 😀Miłej niedzieli

      Usuń
  2. Jak to jest?! Na to pytanie chyba nikt nie zna odpowiedzi, a czas leci coraz szybciej :)
    Piękna kartka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenko! Przeurocza karteczka, Czas naprawdę leci za szybko - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu. Coś ostatnio bardzo mi czas ucieka między palcami 😉.
      Pozdrawiam serdecznie buźka

      Usuń
  4. Marzenko, przepiękny lift zrobiłaś.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko wakacje były luzackie dla wszystkich , więc cieszę się z tej jednej kartki. Jest cudna, bardzo udany lift.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za wyrozumiałość i pozdrawiam cieplutko 😀

      Usuń
  6. Bardzo podobna karteczka do oryginału Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale sobie poradziłaś ,bardzo udany lift.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, Marzenko jak zrobiłaś choinkę? Taka naklejka, czy to jakaś masa?

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG