Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

12 sierpnia 2018

WYMIANKA KARTKOWA U LIDZI


PAŃSTWA
Dzisiaj będzie post z podziękowaniem dla dziewczyn , które stworzyły dla mnie kartki w WYMIANCE KARTKOWEJ U LIDZI.
Pierwsze podziękowanie dla Ani, od której dostałam kraciastą kartkę z pięknymi zamkami Szkocji.
Uwielbiam takie klimaty i tą niezmierzoną przestrzeń, a na kartce od Ani jest wszystko co lubię.
W KOLOROWYM ŚWIECIE ANI
Moja kartka poleciała do Marioli wybrałam Rosję bo można było zaszaleć

KWIATY
KRZYŻYKOWY SZAŁ
W czerwcu było kwieciście bo tworzyłyśmy kartki z ulubionymi kwiatami.
Jak widać kocham się w różach i właśnie taką piękną różę dostałam wyhaftowaną od Marioli.
Bardzo dziękuję jest cudowna.
Moja kartka z chabrami poleciała Mafladamause
W lipcu u Lidzi było bardzo kolorowo.
Jednym z moich ulubionych kolorów jest fiolet i właśnie w tym kolorze dostałam ukwieconą kartkę od Etoile dziękuję .
Moja kartka w czerwieni poleciała do Basi z bloga "Świat według Basi" i to na dzisiaj tyle .
Dziękuję wszystkim dziewczyną zabawą i idę tworzyć sierpniową kartkę.


24 komentarze:

  1. Ale śliczna kolekcja pięknych kartek !! Każda jest niepowtarzalna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko! Piękne karteczki wysłałaś do Dziewczyn , Również Piękne karteczki otrzymałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki dostałaś i cudne zrobiłaś oczywiście ta dla mnie naj nja super świetna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu i miło mi że kartka Ci się spodobała.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Piękne karteczki. Karteczka z chabrami jest cudowna. No a różyczka haftowana miodzio. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko super te karteczki dla dziewczyn zrobiłaś, a ta z mysią i chabrami jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne karteczki.:) Pozdrawiam Marzenko!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenko kochana, przecudne te Twoje karteczki. Moją absolutną faworytką jest ta z mysiami w chabrach.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu odnoszę wrażenie że przez tą kartkę wszyscy pokochają myszki. To bardzo miłe.
      Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😊

      Usuń
  8. W chabrowej sie zakochałam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda. Nawet nie potrafię wybrać, która najbardziej zachwyciła moje oczy... Obstawiłabym na chabry.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale wymiankowe karteczki Marzenko.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenko tworzysz naprawdę cudowne kartki. Aż wzrok ciężko oderwać. A ta haftowana różyczka jest perfekcyjnie wykonana. Pozdrawiam i przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu przede wszystkim cieszę się że mnie odwiedziłaś.Niestety trochę Cię rozczaruje bo roże nie ja wyszłam, ale jestem nią zachwycona.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  12. Woow wszystkie karteczki są piękne. Ładnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzenko, cudowne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne kartki przygotowałaś, no ta chabrowa to i by mnie uradowała, jest przepiękna, a ta czerwona dla Basi, ale bomba

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG