Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

16 lipca 2020

Dziękuję Lidziu💗💗💗



Dziękuję  Lidziu za wspaniałą
i niezwykłą niespodziankę. 

W dzisiejszych poście mogę się pochwalić prześliczną słonikową walizeczką, którą ozdobiła i podarowała mi Lidzia z Misiowego Zakątka.
I kiedy ja skończyłam wstawiać zdjęcia do tego posta weszłam na chwilę zerkną na  listę czytelniczą, a tu niespodzianka Lidzia opublikowała właśnie post ze Swoim dziełem. 
Ale i tak muszę  pokazać jeszcze raz tą śliczną walizeczkę . Lidzia wszystko pięknie pakuje 


Po rozpakowaniu moim oczom ukazał się mały słodki słonik , a to dopiero początek.
 Otworzyłam to mnie z wrażeniem zamurowało  😲
Lidziu ile tu pracy 🤩
Znowu się powtórzę nie umiem wyszywać,
a bardzo podobają mi się w hafty.
Pomysłowość i kreatywność Lidzi jest chyba nie ograniczona  . Zdjęcia nie pokazują całego uroku,  ale mam nadzieję ,że choć trochę widać ogrom pracy Lidzi.












Na tym zdjęciu widać już zagospodarowaną walizeczkę

Lidziu bardzo, bardzo dziękuję za niespodziankę.
      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤            ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤                ❤ ❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤
                     ❤❤❤❤❤❤❤❤


27 komentarzy:

  1. O rany, teraz z tymi szydełkami wygląda ekstra, ale ich kochana masz... Marzenko robiłam ta walizeczkę z ogromną radością i przyjemnością i ciesze się, że mogłam Co coś podarować, takie niewielki skrawek siebie i mojej radosnej twórczości :) Jeszcze raz Ci za wszystko dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lidziu jak widzisz trafiłaś z tym upominkiem w dziesiątkę bo mam co do niej włożyć.
      Nadal jestem pod wrażeniem ile musiałaś włożyć pracy.
      Pozdrawiam cieplutko Lidziu i przesyłam tulaski tulaski 🤗

      Usuń
  2. I zapomniałam napisać, że śliczny jest ten wierszyk na obrazku, jaki prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu jak czasem zobaczę ciekawy tekst to go zapisuję, a pod tym mogę się podpisać oboma rękami 😁

      Usuń
  3. Marzenko podziwiałam przed chwila dzieło Lidzi u niej na blogu i jestem pod wrażeniem! Bardzo sie ciesze ze to Ty dostałaś taka niespodzianke, sama masz ogromne serducho, nalezy Ci sie i niech służy i cieszy walizeczka jak najdłużej !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agatko takiej niespodzanki się nie spodziewałam i myślę że długo mi posłuży.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Cudowny prezent! Oby Ci służył jak najlepiej i najdłużej.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś wspaniałego, piękny prezent, Lidka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny prezent Marzenko dostałaś! Widać ile Lidzia włożyła w niego pracy i serca. Cudo! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko walizeczka to prawdziwe cudeńko.
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  7. Marzenko, Ty sama masz wielkie serce, więc nic dziwnego że zostałaś obdarowana wspaniale przez Lidzię o wielkim sercu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały prezent Marzenko.:) Widać ile Lidzia włożyła serca. Obie dziewczyny macie bardzo dobre serduszka.:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny prezent dostałaś od Lidki :) nie tylko wiele pracy w niego włożyła, ale też pełno serca, i to widać. Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super niespodziankę ci Lidzia zrobiła

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidka jest dobrym aniołem...pięknie cię obdarowała

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej faktycznie napracowała się dziewczyna! Ale wyszło przepięknie!

    Chciałabym zaprosić na mój nowy blog, dopiero zaczynam, więc każda opinia jest dla mnie ważna: http://czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję pięknego i pożytecznego prezentu Marzenko! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG