Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

1 sierpnia 2020

Wymianki kopertowe u Lidzi


🐟🐠🐡🐟🐠🐡🐟🐠🐡🐟🐠🐡🐟🐠🐡🐟🐠🐡Witam wszystkich jeszcze lipcowo . 
Dalej nadrabiamy zaległości kopertowe i tak  
w lipcu są syrenki-rybki i brąz.
Do mnie "przypłyneła" prześliczna syrenka w towarzystwie mnóstwa rybek od Bożenki.
Jak otwarłam kopertę to zastanawiałam się które to kartka, a które obrazek.
Bardzo pracochłonne dzieła i to na bogato. 
Bożenka "upolowała" wiele ciekawych rzeczy 
z motywem rybki lub syrenki 
nawet guziczki 
z akwarium .
Bardzo,bardzo dziękuję Bożenko za niezwykły upominek. 
🐡🐠🐟🐡🐠🐟🐡🐠🐟🐡🐠🐟🐡🐠🐟🐡🐠🐟
🐡🐠🐟🐡🐠🐟🐡🐠🐟🐡🐠🐟🐡🐠🐟🐡🐠🐟
Moja koperta z syrenką poleciała do Agatki 
i jak słyszałam spodobała się.
A rybka  nawet kici przypadła do gustu 😄
🐡🐠🐟🐡🐠🐟🐡🐠🐟🐡🐠🐟🐡🐠🐟🐡🐡🐠

🐡🐠🐟🐡🐠🐟🐡🐠🐟🐡🐠🐟🐡🐠🐟🐡🐠🐟
W brązach przesyłkę dostałam od Agatki(witaminki) i od Jej Siostry.
Agatka wepchała mnóstwo rzeczy do przesyłki tyle wspaniałości,że trochę mi zajęło wyjmowanie.
🍩🥮🍪🍩🥮🍪🍩🥮🍪🍩🥮🍪🍩🥮🍪🍩🥮🍪
🍩🥮🍪🍩🥮🍪🍩🥮🍪🍩🥮🍪🍩🥮🍪🥮🍩🍪
🍩🥮🍪🍩🥮🍪🍩🥮🍪🍩🥮🍪🍩🥮🍪🍩🥮🍪
🍪🍩🥮🍪🍩🥮🍪🍩🥮🍪🍩🥮🍪🍩🥮🍪🍩🥮
Moja koperta w brązach poleciał do Basi z bloga "Świat według Basi"
Marzyło mi się zrobić taką laleczkę. 



Ps. Post pisałam 31 lipca tylko publikacji sierpnia. 
Dziękuję za miłe słowa i wszystkie odwiedziny 
😊😊😊

35 komentarzy:

  1. Marzenko, super się wymieniłyście. Tym razem moją uwagę przykuła Twoja laleczka w żółtym stroju - jest słodka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu bardzo udana wymianka.
      A taką laleczkę zawsze chciałam zrobić.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Aniu cieplutko 😘

      Usuń
  2. Jejciu ile śliczności tutaj widze na zdjęciach. Te zakładki od Amaretto sa przepiekne, choc ja też dostałam od Niej śliczna zakładkę - syrenią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu wszystko robi wrażenie.
      Pozdrawiam cieplutko i przesyłam tulaski 😘

      Usuń
  3. Aż żałuję, że w tym miesiącu nie miałam czasu na ogarnięcie udziału w wymiance. Piękne prezenty sobie sprawiłyście. A ta torebeczka u laleczki jest pierwsza klasa!

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic tylko zapisać się na kolejną wymiankę.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Marzenko jeszcze raz DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta Wasza wymiana. Tyle cudowności dostać to chyba można godzinami przeglądać i wymyślać co z tego powstanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna i masz rację mam nawet już kilka pomysłów jak te przyda się wykorzystać.
      Pozdrawiam serdecznie 🌞

      Usuń
  6. Ileż to piękności skryło się w tych paczuszkach, aż napatrzeć się trudno:-)
    Kartka z motylami jest super!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino staram się zawsze i cieszę z niespodzianek.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Marzeno bardzo udane wymianki. Te rybkowe motywy urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu bardzo podoba mi się ta zabawa .
      Lubię niespodzianki.
      Pozdrawiam serdecznie Aniu 😊

      Usuń
  8. Bardzo fajna wymiana , karteczki cudowne a laleczka przebija wszystko jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie dzięki za suuuper wspaniałości!!!!!! lala śliczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ale wspanialosci :) swietna robota Dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  11. Najpierw zachwyciłam się syrenką, a potem to już nie wiedziałam co podziwiać bardziej, tyle tu wspaniałości! Zdolne dziewczyny, piękne drobiazgi, wspaniała zabawa :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne owoce kolejnych wymianek:-) Te harmonijkowe kartki wychodzą Ci rewelacyjnie :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu.
      Bardzo, bardzo podoba mi się ta forma kartki 😘

      Usuń
  13. Ale czad z tymi syrenkami!
    Niemniej trzeba się mocno nabiegać, żeby znależć tyle gadżetów tematycznych.
    Te guziki z rybkami! O_o

    fajna zabawa.
    Fajnie łączy ludzi <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dorotko może trzeba się naszukać, ale warto.
    🙂.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Marzenko Twoje szydełkowe wytwory!!! Rybka, a potem laleczka ciemnoskóra; sama słodycz! Gratuluje udanych wymianek!

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cudowności! Pięknie się obdarowałyście!

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje oczy biegają od jednej przesyłki do drugiej 😊Świetne paczki sobie zrobiliście a czekoladowa lala i rybka są przeurocze.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG