Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

5 lutego 2015

OKŁADKA

 
witam i od razu na wstępie muszę się wytłumaczyć .Cały styczeń bawiliśmy się u Danusi w cykliczne kolorki zabawa była przednia ,a i inspiracji było u blogowych koleżanek wiele jedną z nich widzicie na zdjęciu obok.Autorką tej pięknej chabrowej okładki jest właścicielka bloga misiowyzakatek .blogspot.com(link powyżej jest właśnie do tej pracy-zachęcam do odwiedzin czarnej damy). Mam nadzieję ,że łagodnie ocenicie moje dzieło z inspiracji .
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhhKB9TyulQ7t0QLsKqwUfkPFP98N8n56CZ0Vibmmw642-7-dsb4LEI4rGEQ59XFwyJ0WepmVVOJ5sVBCOwZKktfykAp9W-cpRSh79O9Ax89gcai-mpn7H7arGaQtInemVOqUZejcWGjFy_/s1600/ok%C5%82adka+001c.JPG
wersja nr1
Tak oto po strasznie długim wstępie jak na mnie przechodzę do setna sprawy.Chcę się pochwalić co mi się stworzyło najpierw była wersja nr1,ale córcia stwierdziła ,że jej będzie stukać w  czasie pisania no to musiałam wprowadzić modyfikację

................i tak kilka godzin później powstała wersja nr2 chrzest bojowy przejdzie dopiero po feriach więcej reklamacji nie przyjmuję, a tak na poważnie czasem muszę coś stworzyć  tylko dla siebie lub bliskich z potrzeby serca.
wersja nr2





6 komentarzy:

  1. Piękna okładka :)) Jak koleżanki córki zobaczą to pewnie też takie będą chciały, bo jest naprawdę piękna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, szkoda, że Twoja praca nie trafiła do Danusi na wyzwanie styczniowe. Praca jest śliczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wyzwanie u Danusi trafił torcik z misiaczkiem i świeczką

      Usuń
  3. Okładki są tak cudne, że wróżę Ci bardziej masową produkcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej okładka i raczej nie zdecyduję się na więcej na razie mam co robić ,a pomysłów tyle ,że czasu brak

      Usuń
  4. Doskonały pomysł :) okładki są cudne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG