Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

16 sierpnia 2017

ZABAWA "PODAJ DALEJ" - PODZIĘKOWANIE I ZAPROSZENIE

 Dzisiejszy post zacznę przede wszystkim od ogromnego  podziękowania dla Beatki z bloga "My kobiety" za prześliczny haft inspirowany secesyjnym dziełem Alfonsa Muchy z serii "Cztery pory  roku ".
Beatka uwielbia wyszywać i  w zabawie "PODAJ DALEJ " dostałam od Niej Letnią Damę. Beatka wie , że ja tej sztuki nie potrafię i tym upominkiem  sprawiła mi ogromną radość.
Teraz koniecznie muszę znaleźć odpowiednią ramkę i nawet jedną kupiłam tylko w ciemno i nie trafiłam więc muszę szukać dalej.
Bardzo, bardzo dziękuję Beatko.

http://beata-becia.blogspot.com/2017/08/lato-alfonsa-muchy.html
oryginalne dzieło Alfreda Much z serii "Cztery pory roku" -Lato




A skoro otrzymałam swoją paczkę to teraz ja zapraszam dwie chętne 
 osoby, które chętnie obdaruję .
Mam nadzieję, że znajdą się chętni na upominek ode mnie .
Oczywiście według zasad tej zabawy na wykonanie takiego upominku mam rok, ale obiecuję wysłać  paczkę  jak najszybciej.
Przypomina również o jeszcze jednym warunku tej zabawy .
Po otrzymaniu upominku ode mnie  u siebie również ogłaszacie zabawę "Podaj Dalej " i wykonujecie upominek dla kolejnych dwóch chętnych osób.
No to wszystko jasne zapraszam .
Czekam na chętnych do dalszej zabawy 

10 komentarzy:

  1. muito lindo o bordado !!
    pena que moro muito longe, senão participaria !!
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się ,że haft się podoba ! To jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenko piękna ta dama i reszta przydasi przyleciała do ciebie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany ale cuda dostałaś.. haft jest przepiękny !!
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna interpretacja Lata. Beatka ma skarb w rękach - jej krzyżyki, dzierganki i hafty są piękne.
    Pozdrawiam serdecznie Miciu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful! I love it, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Dorotko mam nadzieję że zagościsz u mnie na dłużej.
    Bardzo się cieszę,że chcesz otrzymać od mnie upominek w związku z tym mam prośbę czy mogłabyś mi napisać co chciałabyś dostać bo nie masz metryczki,a może wpadło Ci coś w oko na moimi blogu.
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko, piękny haft. Uwielbiam secesję i obrazy Muchy.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenko! Cudowny Prezent dostałaś,Obraz jest przeuroczy - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG