Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

14 września 2017

40 lat mineło......


 40 lat minęło...
Dzisiaj otrzymałam kolejne dowody pamięci i życzliwości od Bratanicy Madzi z rodziną , która w środku własnoręcznie robionej kartki umieściła prześliczne życzenie,że aż muszę się nim z Wami podzielić.
 Druga przesyłka przyszła od Małgosi X, która nawet w tym smutnym dla Jej rodziny czasie pamiętała o mojej skromnej osobie i przysłała mi karteczkę z uroczą dziewczynką i oczywiście słonikiem bo jeśli ktoś nie wie to słonie uwielbiam.
Do karteczki Małgosia dołączyła mnóstwo przydasi z znaczącą karteczką.
Wierzcie lub nie, ale jak tylko skończyłam maleńką szydełkową pracę od razu poszłam tworzyć kartki i mój zbiór powiększył się o kolejne dwie .
Bardzo dziękuję Małgosiu .


 A ten słodki choć "mroźny" bukiet dostałam wczoraj od żony kuzyna mojego męża, a jednocześnie koleżanki z pracy po Mszy Świętej w mojej intencji, w końcu mam za co dziękować . Czterdzieści lat to już coś .




14 komentarzy:

  1. Kochana, cudeńka dostałaś od Gosi. Cukierkowy bukiet i karteczki cudowne. przyjmij i ode mnie mos najserdeczniejszych, najpiękniejszych życzeń.Serdeczności posyłam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka od bratanicy i wspaniały prezent od Małgosi. Moc przydasi napewno się przyda do tworzenia pięknych karteczek. Bukiecik rewelacja. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. superowy bukiecik,miło w takim dniu dostać tyle dowodów sympatii

    OdpowiedzUsuń
  4. To miłe mieć wokół siebie tyle życzliwych osób:)
    Przyjmij również ode mnie życzenia wszystkiego co najmilsze i najpiękniejsze.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie dowody wdzięczności są wspaniałe :)
    Bukiecik słodki i zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko złota, jeszcze raz wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenko! Piękne karteczki i prezenty dostałaś, Wierszyk od Bratanicy jest Super i oryginalny - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenciki :)
    Super bukiet, bardzo pomysłowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka!!!!
    Marzenko to i ja dołączam sie do życzeń: niech sie wszystko spełni co wszyscy życzyli a idę mnie zeby Ci nigdy nie brakło weny upominków do tworzenia:) usciski i sto lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenko, samych cudownych dni Ci życzę! Mocne buziaki!!! 40 lat to cudowny wiek, wszystko przed Tobą i wszystko co najlepsze:)
    Piękne wyrazy pamięci otrzymałś.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG