Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

30 września 2017

CYKLICZNE KOLORKI U DANUTKI-WRZESIEŃ


https://danutka38.blogspot.com/2017/09/cykliczne-kolorki-wrzesien-2017.html

Dzisiaj będzie pływająco bo we wrześniu u Danutki rybki to nie może być inaczej tyle tylko , że moje "rybki" nie pływają;-).
Na to wyzwanie zrobiłam dwie prace jedną spontanicznie drugą z rozmysłem .
Ponieważ niedawno jedna z naszych blogowych koleżanek obchodziła swoje urodziny postanowiłam podpatrując niedawno otrzymany cukierkowy bukiecik zrobić podobny tylko oczywiście w innych kolorach .
Bukiecik idealnie wpasował się w kolorki czwartej rybki i już dotarł do solenizantki jak szybko zostanie spałaszowany nie wiem może jednak trochę postoi .



Moja druga "rybka" , a właściwie sowa to moje czwarte podejście do uszycia tego ptaszka .
Tyle się ich teraz wszędzie widzi sówek, że zapragnęłam mieć i ja.
Kolorki  mojej sówki pasują do pierwszej rybki u Danutki więc nie mogę i jej nie zgłosić na wrześniowe wyzwanie .
I znów zapomniałabym napisać jaki mam stosunek do wrześniowych kolorków.
Czerwony z jeansem mogę nosić , czerwony z granatem też.
Co do innych odcieni niebieskiego jakoś ich w szafie nie posiadam co nie przeszkadza mi w tworzeniu prac w tym zestawie bo to połączenie jest dość intrygujące.
Co do drugiego zestawu to w szafie nie posiadam dosłownie nic żółtego .
Ale za to bardzo lubię te żółte owoce.

Mam nadzieję, że Szefowa przygarnie moje dziełka .
Na dziś to wszystko wracam ćwiczyć szycie sówek.
Serdecznie dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.



19 komentarzy:

  1. o bouquet de doces é uma ideia muito original!!
    muito bonito..
    a coruja tem olhos grandes e vivos..
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace wyszły, chociaż połączenia kolorów były w tym miesiącu niełatwe (przynajmniej dla mnie). Wiśniowa czerwień świetnie skomponowała się z jasnym dżinsem w bukieciku, a sowa jest po prostu urzekająca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bukiecik jest przepiękny :)
    Dostać taki to sama słodycz !
    Podusia bardzo ciekawie wykonana :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukiecik wygląda pięknie i kusi słodkościami z całą pewnością pozostanie bardzo długo zapamiętany .Twoja sówka jest bardzo bardzo ładnie przystrojona i dumna z szydełkowych kwiatuszków .świetnie poradziłaś sobie z kolorkami .

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bukiecik a sowka jeszcze fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OJ! Marzenko Ty zawsze wymyślisz jakieś cudeńka. Bukiecik rewelacyjny, Sowa milutka, aż się chce do niej przytulić :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenko bukiet zachwyca. Powiem szczerze ze musiałam go bronić na początku bo młodszy chciał podkrasc cukieraski. Dziękuję Ci jeszcze raz za to cudeńko i nie tylko(wrzuce na dniach post z paczuszka od Ciebie) Co do sowki to pięknie wyszła. Podziwiam ile te twoje rączki maja zdolności twórczych. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko! Przeurocze prace, Bukiet Wspaniały, A Sówka piękna i taka słodka - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenko ja nie przygarnąć takie dzieła jak są takie śliczne i słodziutkie jak malinki.Piękny bukiet wyczarowałaś,dla każdego łasucha wprost idealny .Sowa też mi się bardzo podoba i mimo,że nie do jedzenia to jaka słodziutka.
    Dziękuję kochana za udział w kolorkach i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sowa i bukiecik bardzo smakowity

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, obie pracy są piękne, jeśli miałabym jednak wybierać, to przygarnęłabym sowę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzenko, taki bukiecik to ja rozumiem. Aż ślinka leci:)
    Sówka jest przeurocza po prostu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ smakowity bukiecik a sówka przesympatyczna - śliczne prace :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzenko, sówka jest bombowa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej bukiecik jest super! taki pomysłowy i wyjątkowy , pięknie się prezentuje ,a sówka inspirowana super! Świetnie poradziłaś sobie z wyzwaniem :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Super bukiecik, a sówka urocza 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prace :) Nie wiem, co chętniej bym przygarnęła - słodkości czy sówkę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale prace i mozna przytulic sie do sowki palaszujac slodkosci. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza sówka i pyszny bukiecik :-D

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG