Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

21 września 2017

KARTKI NA BOŻE NARODZENIE U ULI-WRZESIEŃ....?

WRZEŚNIOWE WYZWANIE U ULI
Ten post znów będzie kartkowy i  mam nadzieję, że będzie też pozytywnym zaskoczeniem zwłaszcza dla ULEŃKI z bloga "KLUSKOWO-KOLOROWO NITECZKOWO I NIE TYLKO..." -organizatorki kartkowego wyzwania-KARTKI BOŻE NARODZENIE 2017- i to już drugiej edycji.
Do tej pory jakoś nie umiałam się zmobilizować, ale czasem jak dostanie się dobry impuls to ruszy .
Moją zachętą był prezent urodzinowy od Małgosi X (mnóstwo przydasi). Tak się na nie napatrzyłam, że postanowiłam nadrobić wszystkie kartkowe zaległości od stycznia do września i co Ty na to Uleńko :-). Oczywiście zgłaszam kartki tylko wrześniowe bo resztę zrobiłam bardziej dla przyjemności w grudniu będą jak znalazł.
Przy okazji buszowania po blogach odkryłam jeszcze jedno wyzwanie kartkowe połączone z nauką robienia kartek przestrzennych u Ewuni z bloga "EWINKOWE CIĘCIE-GIĘCIE"- lekcja pierwsza to czemu nie spróbować zrobiłam tym sposobem dwie z kartek .
Ponieważ Ewa wyraziła zgodę ,że kartki zrobione według jej kursu można dodawać do różnych wyzwań to połączyłam dwa w jednym .
I tak już będę powoli kończyć, a co mi wyszło oceńcie sami .
Dziękuję i życzę miłego oglądania, ja idę dalej tworzyć "rybki" dla Danutki

WRZEŚNIOWE WYZWANIE U ULI










http://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2017/09/tniemy-i-gniemy-czyli-robimy-kartki.html



26 komentarzy:

  1. Ale się napracowałaś ,efekty piękne :-D Mnie oczywiście zachwyciły najbardziej składaczkowe kartki ,świetnie sobie z nimi poradziłaś :-D Ale i z te płaskie mają cudowne kompozycje i kolory :-D Cieszę się ,że wzięłaś udział w zabawie i zapraszam na kolejne wyzwania TiG :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dobrze kusisz, a ja lubię się uczyć i jak dam radę to spróbuję znów.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Ojejciu!!!! Marzenko bardzo dziękuję za trud jaki włożyłaś :) ukradnę wszystkie karteczki do wrześniowego podsumowania :) Karteczki co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko podglądałam Twoją zabawę od dawna i musiałam coś stworzyć.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Marzenko! Ale ilość imponująca, Zadziwiasz. Karteczki wszystkie są prześliczne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu czasem tak mam jak mnie najdzie 😉.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Marzenko jestem pod wrażeniem-super że dołączyłaś do zabawy i jeszcze nadrobiłaś poprzednie miesiące. Piękne karteczki powstały a ta dla Ewuni wyszła wspaniale. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko,ale bez kursu Ewy nie wpadłbym na taką formę.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  5. Ilez tu pracy i pomysłów! Zazdroszczę weny :-D Super! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu i nawzajem bardzo kreatywna kobieto.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  6. Na Marzenko jestem pełna podziwu !!! Piękne wszystkie Twoje kartki aż trudno wybrać tą naj.. Ale chyba postawię na składaczkową z lipca. Jest cudna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu składaczki są bardzo fajne i bardzo przyjemnie się je robi,ale Ty to już wiesz Aniu.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Wow, ile się napracowałaś, piękne kartki! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo!!! Droga Marzenko- zaszalałaś ;) I tak z tego szaleństwa w grudniu kartki jak znalazł- piękne wszystkie :) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu czasem mnie tak dopadnie tym bardziej,że dostałam tyle przydasi aż żal byłoby nie poszaleć 😉.
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko Jadziu 😊

      Usuń
  9. Marzenko, brawo, brawo, brawissimo. Jesteś cudowna! I Twoje kartki też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam jak się dostaje taki prezent to są efekty.
      Dziękuję Małgosiu i pozdrawiam cieplutko mam nadzieję że już czujesz się lepiej.
      Buźka

      Usuń
  10. Dziękuję Dorotko i pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne! Wszystkie kartki piękne i niebawem się przydadzą. Dużo pracy w nie włożyłaś, ale myślę też, że dużo przyjemności miałaś podczas ich tworzenia :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko dziękuję masz rację przyjemność miałam ogromną

      Usuń
  12. Ależ obfitość:) Świetnie wszystkie razem wyglądają, zrobiło się tak jakoś świątecznie... miło pomyśleć, ile radości przyniosą.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzi właśnie z tą myślą powstały.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. Ojoj jaki misz masz!!! Podziwiam Cie Marzenko ze chciało Ci sie wszystko nadrabiać, brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzenko, wspaniałe karteczki poczyniłaś. Brawa za "cały rok" 😀

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG