Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

25 listopada 2017

DZYŃ, DZYŃ...

 No i mnie wzięło jak od września "męczę" szydełko tak "męczę" nadal bo jak zobaczyłam na blogu Jolanty "Stary  Kołowrotek" dzwoneczek od razu poprosiłam o schemat i nie byłabym sobą gdybym go nie wypróbowała.
Tu wielkie podziękowanie fantastyczny i prosty schemat polecam wykonanie takiego dzwoneczka w zależności od grubości nici można go usztywnić nawet na szklance. Mój jeszcze nie wykończony, ale i tak poleci w świat.
Dla zainteresowanych link do posta podaję poniżej.



http://starykolowrotek.blogspot.com/2017/11/sobota.html
https://diytozts.blogspot.ie/2017/10/17-goscinne-wystepy-olka-42-cykliczne.html
 A skoro zbliżają się święta to i znów śnieżynki tylko tym razem kolorowe bo też niedługo polecą w świat , a wiem że przyszła właścicielka lubi takie kolorki.
Tych gwiazdek nie naciągałam szpilkami tylko delikatnie rozłożyłam i znów wyszły inaczej.
Pozdrawiam i wracam do tworzenia

19 komentarzy:

  1. Marzenko śliczny i zarówno dzwoneczek i śnieżynki. Podziwiam te prace szydełkowe-ile trzeba mieć cierpliwości aby ogarnąć takie maleństwa. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko to mnie odpręża choć zajmuje mi sporo czasu bo nie mam takiej wprawy.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Miciu, śliczne!!! Ja ostatnio mam bzika na punkcie dzierganych ozdób choinkowych. Tak bardzo mi się podobają... tak bardzo podziwiam wszystkie dziergające dziewczyny i ich prace... tak bym też chciała sama wziąć się za szydełko.
    Jeszcze raz popodziwiam Twoje Marzenko dzwoneczki, bo takich nie widziałam:)
    Miłego popołudnia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu masz rację to uzasadnienia.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Marzenko, szydełkowe ozdoby są naprawdę wspaniałe.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. dzwoneczek fantastyczny i śliczne śnieżynki

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzyń, dzyń!!! Piękne są Twoje dzwoneczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolanto jeszcze raz za świetny schemat.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  6. ale sliczności wydziergałas, cudne po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko ja Cię wcale nie podpuszczam, ale może i Ty skusisz się na zrobienie dzwoneczka?. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. No nie ! Dzwoneczki są fantastyczne , bardzo mi się podobają :)
    Kolorowe śnieżynki ? Czemu nie ! Jak ktoś lubi kolorki , prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  8. No mnie też dopadło ostatnio szydełko , a wszystko się zaczęło od śnieżynek Oli :-)
    Zarówno dzwoneczek jak i śnieżynki wyszły super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu fajne to uzależnienie 😉.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  9. Piękności Marzenko!!! Lecę zerknąć na schemat dzwoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne gwiazdeczki i te dzwoneczki. Tak świątecznie już u Ciebie na blogu:) I Mikołajowe skarpety... śliczne prace.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG