Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

17 listopada 2017

ZABAWA "PODAJ DALEJ"

 Dzisiaj po raz drugi w tym roku zapraszam na zabawę "PODAJ DALEJ"
Ponieważ jakiś czas temu zapisałam się na taką zabawę u Jadzi z bloga "SERCEM TWORZONE"
i właśnie do mnie dotarła.
Na wstępie zanim pochwalę się upominkiem od Jadzi pragnę gorąco podziękować Jadzi za jej wielkie serducho.
Zapisałam się u Jadzi na zabawę nie oczekując jakiś wielkich prezentów , a tu na zdjęciach zobaczcie jakie cudowności.
Dlatego teraz ja czekam na dwie lub choć jedną chętną osobę , którą będę mogła obdarować.
Dla zachęty powiem , że w paczuszce ode mnie znajdzie się coś szydełkowego co mieliście ostatnio jako zjawki zobaczyć na zdjęciach w poprzednim poście.
Jeszcze raz dziękuję Jadziu za Twoje wielkie serce i zapraszam chętnych do zabawy. przypomina jednocześnie o zasadzie prowadzenia zabawy dalej u siebie dla kolejnych dwóch chętnych.
Dla zachęty powiem , że w paczuszce ode mnie znajdzie si













13 komentarzy:

  1. Marzenko! Naprawdę piękny prezent dostałaś - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko, cieszę się, że moje podarki sprawiły Tobie radość... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu i nawet już niektóre wykorzystałam.
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  3. parabéns pelos presentes !!
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenko, śliczne prezenty od Jadzi dostałaś. Chętnie się zapiszę na tę zabawę i prezent od Ciebie:) Już dostałam uroczą sówkę od Ciebie, ale chętnie coś jeszcze przygarnę!
    Co prawda miałam kiedyś niemiłą przygodę z tą zabawą, ale to było dawno i ta osoba już nie bloguje. Myślę, że to niemiłe doświadczenie zatarły piękne kartki z życzeniami od Was:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jest mi bardzo miło,że zdecydowałaś się na udział w mojej zabawie. Otrzymywanie prezentów jest super,ale jak mogę coś komuś podarować to jeszcze większa radość. Aniu proszę o małą podpowiedz czym mogę sprawić Ci radość. Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za Ciebie

      Usuń
    2. Przygarnę co tylko Ty mi wyślesz Marzenko. Wszystko mi się podoba:))))

      Usuń
  5. Cudowne prezenty i ile tego jest !
    Teraz mam sporo swoich zabaw , więc się nie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko i rozumiem. Pozdrawiam cieplutko całą Twoją rodzinę.

      Usuń
  6. Marzenko, paczki od Jadzi to jest to, wiem coś o tym. Jeszcze raz dziękuję za podzielenie się papierami. A Kopalnioki już pożarłam:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent dostałaś Marzenko. Ja już jestem zapisana na 3 różne podaj dalej, więc póki co się wicej nie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności!
    U mnievtez trwają zapisy na podaj dalej wiec poki co pasuje!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG