Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

25 listopada 2017

KARTKI PRZEZ CAŁY ROK U ANI WEDŁUG RENI

KARTKI PRZEZ CAŁY ROK U ANI WEDŁUG RENI
 Witam udało mi się dokończyć kartki na  trzy wyzwania oczywiście zacznę od wyzwania u Ani.
W listopadzie inspiracje wymyśliła wszechstronnie uzdolniona kobietka Renia, której doba chyba nie ma 24 godzin , a znacznie więcej  bo nie wiem jak Ona to ogarnia tyle zabaw.
Renia wymyśliła bardzo ciekawe tematy do listopadowych kartek najwięcej problemów miałam z konikiem na biegunach bo najzwyczajniej w świecie nie posiadałam takiej grafiki więc na początku odrysowałam do kartki szablon z foremki do ciasteczek, ale to mnie nie zadowalało więc przegrzebałam internet i tam znalazłam bardzo ciekawą grafikę. Następna na tapetę poszła kartka okolicznościowa tu wykorzystałam nową formę zapoznaną na blogu Ewuni.Na końcu powstały trzy kartki według mapki, które mam nadzieję spełniają wytyczne.
Aniu idę nakarmić żabolka.







 Jak już rozłożyłam warsztacik to powstało też kilka składaków z drobnymi modyfikacjami, które zgłaszam na zabawę u Ewy.
Ewuniu bardzo wciągające są Twoje składaczki. Dziękuję za fantastyczne inspirację. 
TNIEMY I GNIEMY U EWINKI



ZIMOWY DOMEK U ULI

 Natomiast u Ulci miał być ośnieżony, zimowy  domek to dorobiłam jeszcze jedną kartkę, którą z pozostałymi domkami zgłaszam na zabawę u Uli oczywiście bez tej niebieskiej bo tą już kiedyś publikowałam.
Jeśli ktoś nie jest w stanie zobaczyć na niektórych kartkach domków to podpowiadam -domki są w tle pod lasem.
Do stworzenia tych  kartek wykorzystałam świąteczny papier do pakowania i grafikę od Małgosi X
I to na dzisiaj już wszystko. Dziękuję za wszystkie odwiedziny

11 komentarzy:

  1. Ale wysyp pięknych kartek! Wszystkie są cudne, nie wiem na którą najpierw patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne kartki !!! Bardzo się mi podoba patent na podwójnie składaną drugą część składaczka.Ja zrobiłam malutką zakładeczkę ,Twoja większa daje jeszcze ciekawszy efekt :-D Cieszę się ,że bakcyl składaczkowy rozwija się u Ciebie Marzenko, Twoja wersja z pewnością nas zainspiruje do działań :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu jeszcze raz dziękuję za tak wspaniałą inspiracje. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Same ślicznotki, każda wyjątkowa, każda piękna ciężko wybrać faworytkę bo mam aż trzy haha. Składaczki super:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenko, ale cuda. Teraz przeszłaś po prostu samą siebie. A składaczki są po prostu rewelacyjne.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za Małgosią powtarzam, że widzę same cuda! Masa cudownych karteczek. Ja, przyznam się, nie robię kartek ale uwielbiam je oglądać i podziwiać różne pomysły i aranżacje. To wielka sztuka! Czasem coś tam zrobię, ale to nie to co u Ciebie:))
    Srdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. O matulu.. tyle dobra u Ciebie dziś , że nie wiem gdzie wzrok podziać. Co jedna to ładniejsza. Miałaś niezłą wenę w tym miesiącu.Składaczki są extra , podoba mi się bardzo ten z choinkami.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wena Marzenko Cie dopadła!!! Swietne prace powstały :) a skladaczki widać wciągają szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne kartki, szczególnie te zmodyfikowane skladaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysyp ślicznych kartek u Ciebie :) co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG