Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

28 maja 2018

EWINKOWE CIĘCIE GIĘCIE, KOLOROWANIE U EWY Z BARANKIEM I KARTKOWANIE Z ANIĄ PRZEZ CAŁY ROK

http://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com /2018/05/tniemy-i-gniemy-wyzwanie-5.html
Ewunia przygarnęła moje dwa składaczki kolorowane więc rozkręciłam się a właściwie trochę pogięłam i pocięłam jeszcze kilka składaczków z różnymi wykończeniami .













https://hubka38.blogspot.com/2018/05/kolorowy-zawrot-gowy-5-szalona-13.html
Pozostając w składaczkowym nastroju zainspirowana wyzwaniem u Ewy pokolorowałam sześć baranków, wykleiłam kilka pisanek z wycieranych kawałków i tak powstało pięć wielkanocnych kartek z kolorowymi barankami, które oczywiście składam na majowe wyzwanie u Ewy




















Jak się już rozkręciłam z kartkami to powstały jeszcze kartki na wyzwanie u Ani według wytycznych Sylwii Murzynowskiej
Boże Narodzenie-renifer i śnieżynki

Boże Narodzenie -renifer i śnieżynki

Wielkanoc-zajączek i kwiatki

I okolicznościowa - fiolet i  kwiaty

Mam nadzieję, że moja ostatnia kartka choć jest Wielkanocna to może być potraktowana jako okolicznościowa .
Chyba dziś było dość długo i  dziękuję,że dotrwaliście do końca.

28 komentarzy:

  1. Cudne składaczki Marzenko, nie potrafiłabym wybrać jednej najładniejszej kartki. bardzo fajne te kolorowe baranki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko z barankami to mnie fantazja poniosła 😉. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Miciu! Cudaśne karteczki. Kolorowe i wesołe:) Baranki urocze.
    Super składaczki:))) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie radzisz sobie ze składanymi karteczkami! Kolorowany baranek jest czarujący. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko baranek mnie zauroczył i musiałam iść na całego 😊😉.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Cudeńka Marzenko zrobiłaś !!! Te zielone baranki mnie rozbawiły ,a później zobaczyłam różowe i niebieskie -wszystkie urocze :-) Jeśli pozwolisz to zamieszczę zbiorcze zdjęcie z linkiem i niech każdy pozachwyca się nimi tu u Ciebie . Cieszę się bardzo ,że spodobała się forma i pobawiłaś się tymi bocznymi skrzydłami nadając im różne kształty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu to dzieki dobrej instytucji.
      To ja dziękuję i oczywiście że możesz dać zbiorcze zdjęcie tak będzie prościej i chyba bardziej przejrzyście. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  5. O rany ile karteczek, jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu jak się ma "przymusowe wakacje"to można sobie poszaleć 😉. Pozdrawiam serdecznie 😊 Lidziu

      Usuń
  6. ale tego narobiłaś.....wszystkie są piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. O jeju!!!! Ale się napracowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko! Wszystkie karteczki są Cudowne , A ilość imponująca - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wyszło Ci to cięcie i gięcie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko wciągnęło mnie .
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  10. Ale jazda!!! No szacun Marzenko !!! Wszystkie genialne ale ta z łowieckimi elementami najbardziej mnie zachwyciła :) wow!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko mojej córci też się ta kartka podoba najbardziej. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  11. Marzenko, faktycznie się rozkręciłaś z tymi składaczkami, a efekt jest oszałamiający. Nawet się nie podejmuję wybierać najpiękniejszej kartki.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu szkoda że nie masz faworytki 😊. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  12. O jejku Marzenko nie wiem gdzie oczy podziać tyle tu dziś u Ciebie śliczności. Miałaś
    widać wielka wenę do tworzenia. Cudne kartki wszystkie , zwłaszcza te składaczki do Ewy. Z moich najbardziej mi się spodobała kartka z reniferami. Świetny miałaś pomysł z wycięciem tej choinki.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu choinka 🎄 wpadła mi tak po prostu do głowy. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  13. Marzenko nie tylko dotrwalam do koñca ale chce jeszcze, zasypalas cudownymi karteczkami , co jedna to ladniejsza i kazda jedyna w swoim rodzaju, nic tylko podziwiac, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za tak miłe słowa. Plan był inny miały być identyczne sześcioraczki z barankami tylko w różnych kolorach, ale jak zwykle każda kartka wyszła inna. Pozdrawiam serdecznie Ewuniu 😊

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG