Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

1 czerwca 2018

DZIEŃ DZIECKA -szydełkowe zabawki


W  tym pięknym  świątecznym dniu coś innego-nie kartki.
Na imieniny dostałam od Beatki z bloga "My kobiety'' między innymi styropianową kulę, która kusiła mnie bardzo i tak wyszydełkowałam żabiego księcia.
Ale na jednym nie stanęło bo tak spodobał się pierwszy żabulek, że musiałam zrobić drugiego księcia ponieważ nie było akurat takiej samej kuli drugi jest większy i oczywiście trochę  inny..
Między kartkami szydełkuję również inne zwierzątka bo na Wielkanoc nakupiłam w korzystnej cenie ogromne śmigusówki, które jak widać na zdjęciach przechodzą metamorfozę.
Jak widać szydełkiem można wyczarować drobne upominki dla Naszych Milusińskich.
Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem miło mi,że spodobały się moje kolorowe baranki i niestandardowe składaczki.
Miłego i radosnego świętowania.






















DLA WSZYSTKICH DZIECI I TYCH MAŁYCH I TYCH DUŻYCH W DNIU ICH ŚWIĘTA

14 komentarzy:

  1. Uroczy żabi król. Szare jeżyki i niebieski zajączek to moi faworyci. Wszystkie prace bardzo ładne, cudeńka wyczarowałaś Marzenko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rajuśku, padłam i leżę powalona na kolana. Marzenko te maskoteczki są suuuuper, jeżyk uroczy, króliczek i myszka świetne, ale ja sie zakochałam w żabci, normalnie książę z bajki, dawać mi go tu będę go całować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne zwierzaki! Jeże wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenko, te zwierzaczki są cudowne! A żaba to na pewno zaczarowany książę, chętnie bym go pocałowała:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. No nooo zdolna z Ciebie "bestyjka" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko! Ale Cudowności zrobiłaś , Prześliczne zabaweczki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenko podobnie jak Lidzia padłam na kolana z wrażenia. Jakie cudne zwierzaczki zrobiłaś. Świetny pomysł na pluszaki z okazji dnia dziecka, aż chciałoby się być znów takim małym szkrabem i taką przytulankę mieć. Cudne jeże, myszka, króliczek no a żaba król czadowy. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowne zwierzaczki zrobiłaś. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajowe! Zajączek skradł moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  10. trabalhos maravilhosos !!
    meu preferido é o rei sapo ..
    adorei !!!
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowe i swietne Marzenko ! Ty to szalona Kobieta jestes:) brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG