Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

19 czerwca 2018

KROPECZKI I NIE TYLKO

Witam cieplutko i kropeczkowo.
Dziś przedstawiam bardzo wstydliwą aczkolwiek wesołą biedronkę dalej pomiędzy kartkowaniem zamieniam wielkanocne śmingusówki w różne zwierzątka, a tym razem owada.
Biedronka jest już u nowej właścicielki i jest to" miłość od pierwszego wejrzenia" bo dziewczynka uwielbia biedronki.
   Ponieważ ostatnio doskwiera susza i grozi to pożarem mam też coś do "gaszenia", a może chłodzenia.
Pewna gorąca czterdziestka obchodziła swoje urodziny, a wiadomo "życie zaczyna się po czterdziestce" więc przyda się co na ostudzenie dlatego na stworzyłam schowek na wyskokowo- chłodzący napój z procentami  i  ognistą kartkę korzystając z grafik znalezionych w internecie.
Gdyby ktoś miał niedosyt karteczkowy;-) to na końcu posta cztery proste uniwersalne kartki, które powstały na zamówienie według wytycznych -proste i uniwersalne bez napisów  takie było życzenie zamawiającej .
Trochę dziś zdjęć do oglądania,ale mam nadzieję że dotrwacie do końca.
Dziękuję




















29 komentarzy:

  1. ale śliczna ta biedronka,a taka gaśnicą to tez bym pożar ugasiła haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu i polecam takie gaśnice na szczególne okazje.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Biedronka jest boska :)
    A kartki z pomysłem zrobione , oj gaśnica jest rewelacyjna ! Powinna być w każdym samochodzie taka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko . A w samochodzie polecam te prawdziwą gaśnice po tej radzę nie wsiadać do samochodu 😊. Pozdrawiam serdecznie 😊 Beatko

      Usuń
  3. Urocza biedroneczka. Gaśnica bardzo pomysłowa!!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenko, biedronka cudna a karteczka na 40 stkę rewelacyjna ipomysł z gaśnicą b, dowcipny.Wszystkie Twoje prace są zachwycające.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżuniu dziękuję za miłe słowa i dziękuję za odwiedziny. 😊

      Usuń
  5. Słodka i urocza biedroneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedronka super! prezent na 40 urodziny - szalony i pomysłowy! a kartki - piękne! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie Tak mi się skojarzyło . Karteczki super "gaśnica " rewelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu mnie też się tak kojarzy choć kropki to wcale nie była prosta sprawa szczególnie ilość.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. Śliczny wysyp prac Marzenko, ale gaśnica zdecydowanie jest na pierwszym miejscu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko czyżbyś miała sentyment do strażników 😉.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  9. Marzenko, biedronka jest rewelacyjna. Że już nie wspomnę o tej odlotowej gaśnicy. A jakie piękne karteczki!
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Biedronka rewelacyjna Miciu!
    Zabawny prezent dla 40-tki, fajny pomysł.
    Kartki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenko! Biedroneczka jest bardzo słodka i Urocza , Gaśnica jest Super, Karteczki wszystkie są Piękne , Ale najbardziej podoba mi się ta z ptaszkami - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu za miły komentarz i wytypowanie swojej faworytki. Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  12. Ja też uwielbiam biedronki :) Piękna! Pozdrawiam Cię Marzenko!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no, szczęka mi opadła a ja siedzę, gapię się w monitor i słów mi brak. Już biedroneczka mnie zauroczyła i aż mi się buzia do niej sama uśmiechała, kartki świetnie, ale ta gaśnica.... normalnie szczęka mi opadła! Marzenko to jest rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lidziu za bardzo miły komentarz.
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  14. Biedronka jest bardzo sympatyczna. Jak się na nią patrzy, to od razu uśmiech pojawia się na twarzy.
    Świetne karteczki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG