Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

3 czerwca 2018

BOŻE NARODZENIE U ULI

 Witam w słoneczne niedzielne popołudnie dziś ostatni dzień żeby zgłosić swoją mapkową kartkę u Uleńki.
Oczywiście, że się nie podaję i jedna kartka , ale jest.
Nic wielkiego trochę grafiki z internetu na kostkach dystansowych, owalna ramka, napis- naklejka po modyfikacji żeby był bardziej przestrzenny i trochę brokatu w kleju .
Tak skromnie, ale czasem bywa i tak bo znów siedzę w szydełku.
Dziękuję za wszystkie komentarze pod zwierzątkami
Buziaczki




13 komentarzy:

  1. Piękna ,kolorowa i radosna :-) Świetne te gałązki z odrobiną zieleni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu trochę skromnie jak na mnie, ale gałązki trochę ożywiły całość.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Fantastyczna kartka! Bardzo radosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu chyba smutne kartki mi nie wychodzą 😉.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Bardzo radosna- a takie są święta! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu tak święta 🎄 właśnie takie są.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Marzenko!Przeurocza karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko, piękna karteczka i taka radosna - dzięki tej grafice w tle.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja nie wiem czy tak skromnie... jedna z lepszych kartek :) super!!!! zawsze rób tak skromnie :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG