Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

5 czerwca 2018

MYSI POST PACHNĄCY LAWENDĄ

 Dzisiaj będzie post pachnący lawendą aż szkoda, że nie możecie tego poczuć.
Jakiś czas temu poprosiłam Danusię o myszkę.
Widzę ten znak zapytania w waszych oczach jaką Danusię, i jaką myszkę
Otóż jest taki blog trochę ukryty w zieleni pod nazwą Anstahe a znaleźć tam można prawdziwe cuda i to w różnych technikach: powertex, szycie decoupage i itd.
Właścicielką tego bloga jest osoba o wrażliwej artystycznej duszy Danusia czego nie dotknie to Jej wychodzi.
Rzeźby z powertexu to prawdziwe dzieła sztuki- to u Danusi zobaczyłam je po raz pierwszy.
 Danusia uszyła również już całe mnóstwo laleczek, zwierzątek, gnomków i oczywiście aniołów.
To nie wszystko co tworzy Danusia dlatego zachęcam do odwiedzania Jej bloga i pozwiedzania .
A teraz w końcu  napiszę co za mysz. Jakiś czas temu zobaczyłam u Danusi myszki w ogrodniczkach i postanowiłam zapytać jak można zostać właścicielką takiej ślicznotki.
I właśnie dziś przyszła paczka od Danusi pachnąca lawendą bo oprócz myszki jest woreczek z transferem wypełniony lawendą, tabliczki do ziołowego ogródka i jeszcze jedna myszka w spodenkach na szelkach.
Jak tak sobie razem  siedzą te wesołe myszki to moje pierwsze skojarzenie- to ja z córcią , ale jakieś 15 lat temu .
Bardzo dziękuję Danusiu za ogromne serce i takie piękne niespodzianki.




27 komentarzy:

  1. Urocze są te myszki i jakie mają fajne te spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu prześliczne i te robione na drutach spodenki zrobiły na mnie ogromne wrażenie pewnie dlatego że sama na drutach nie umiem.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Cudowności Miciu.
    Pięknie tworzy Danusia!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie myślę i dlatego cieszę się z tych upominków. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Wspaniały upominek dostałaś Marzenko. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ,Danusia robi prawdziwe cudeńka :-) Urocze myszki i piękne prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. są odjazdowe!!!!rozumiem już dlaczego ci się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko! Urocze są te myszki, Chociaż nie przepadam za nimi, Ty też potrafisz tworzyć piękne rzeczy, Moja kruszynka jest tego przykładem - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj te prawdziwe myszki to mało kto lubi Krysiu 😊 chyba że jest kotem. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Dzięki, Marzenko za miłe słowa. Cieszę się, ze sprawiłam Ci trochę radości. I najważniejsze, ze po długiej podróży dotarły do celu. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu należą się bo cieszę się ogromnie. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. A pudełeczka są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodkie mysie. Śliczny woreczek z lawendą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te myszki i woreczek z lawenda też skradł moje serce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne myszki, przy najmniej w takim wydaniu, a nie żywe latające po okolicach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu w tym wydaniu podobają się wszystkim 😊. Ale o żywe to bym się martwiła bo w domu mam dwa koty 😋, które nie tylko leżą na kanapie 😁. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  12. Takich myszek przynajmniej się nie boję.:) Śliczny woreczek z lawendą i cudne szkatułki. Pozdrawiam Marzenko!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczności dostałaś od Danusi. Cieszę się razem z Tobą, Marzenko.

    OdpowiedzUsuń
  14. um presente maravilhoso !!
    que lindos são esses ratos !!!
    parabéns pela alegria recebida.
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie słodziaki- wspaniały prezent!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG