Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

10 maja 2018

WYDZIERANKA,WEŹ BARANKA I KOLOROWANKA -WYZWANIE U EWY NR5/ SKŁADACZKI U EWINKI

Gdzieżeś ty bywał, czarny baranie...

KOLOROWY ZAWRÓT GŁOWY U EWY -WYZWANIE NR 5
EWINKOWE CIĘCIE GIĘCIE WYZWANIE NR 5

Witam majowo i wieczorowo.
 Oj :-) udzieliła mi się rymowanka u Ewuni i skoro i tak miałam zrobić kartkę z czterokopytnymi na urodziny brata to :wydzierałam, kolorowałam, drukowałam i taką oto kartkę poskładałam.
Ewuniu mam nadzieję, że dobrze zrozumiałam pierwszą wytyczną i wydzierana trawa wystarczy.
A na wstępie dodałam obrazek z linkiem do  zabawnej i wszystkim chyba z dzieciństwa znanej piosenki o psotnym baranku.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny stałych bywalców, ale i nowe osoby zapraszam częściej jest mi bardzo miło, że grono odwiedzających się powiększa.









A tu grafiki, które wykorzystałam do tej kartki




36 komentarzy:

  1. Marzenko widze że składaczki u Ciebie ostatnio królują ale dobrze bo swietnie Ci wychodzą. Super karteczka a swoja droga ostatnio często u nas leci ta piosenka podczas jazdy autem. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Agnieszko to chyba druga forma składaczka, która mnie wciągnęła.
    A piosenka o baranku od razu wprawia w dobry nastrój trudno się nie uśmiechnąć.
    Pozdrawiam cieplutko Agnieszko 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też widzę ,że częściej formy składaczków goszczą u Ciebie :-)Tak trzymaj ;-)
    Świetne motywy na karteczce w wiejskim klimacie :-) A u nas na wsi ludzie już krów prawie nie hodują :-( Dobrze ,że spółdzielnia rolna blisko ,bo dzieci na żywo krowy by nie widziały ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu mój brat to rolnik na całego u niego można by było zobaczyć sporo zwierząt domowych i nie tylko bo kocha też gołębi.
      Dziękuję Ewuniu i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Marzenko jaka super karteczka CI wyszła, te krówki sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu krówki wpadły mi od razu w oko.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  5. Marzenko! Bardzo Uroczy składaczek - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko składaczek bardzo ładny i w radosnych klimatach. Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko i właśnie o to mi chodziło 😊 Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Marzenko ,zachwycający składaczek a te zwierzątka urocze !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka świetnie się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje składanki zachwycają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenko, kolejny prześliczny składaczek. Stajesz się niedoścignioną mistrzynią. A piosenkę o baranku znam dobrze:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu,ale do mistrzostwa to mi daleko, a piosenka o baranku tak urocza,że musiałam dodać linka.
      Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😊

      Usuń
  11. rówka - słodziaczek :) Wspaniały pomysł na kartkę :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. No aż się uśmiechnęłam pod nosem i już miałam pisać że tematem kartki był baranek a nie krowy, mimo że rogi też mają . A tu zonk i jest i baranek :-)
    Marzenko świetny ten składaczek. Podziwiam Twoją pomysłowość i te kolorowane grafiki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tak fajne wytyczne dała Ewa,że kartka musiała być z humorem dlatego baranek jest czarny , a trochę schowany bo mój brat owiec ani baranków nie hoduje.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊 Aniu

      Usuń
  13. Rozwaliłas system- ilez tu pomysłów1 Wydzierana trawa rewelka- właśnie o to chodzi! Vip- wiadomo! ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu tak mi się spodobała Twoja rymowanka 😊 😊 😊.
      Pozdrawiam serdecznie 😊 Ewuniu i już myślę nad kolejną kartką 😊

      Usuń
  14. Wspaniała, radosna karteczka, Marzenko!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie sposób się nie uśmiechnąć na widok takiej kartki :) Pomysłowa, zabawna i ślicznie wykonana - jest świetna Marzenko!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu i o ten uśmiech ☺ chodzi. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  16. Piękna i radosna karteczka. I ta dominująca, optymistyczna zieleń :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzenko swietnie wychodzą Ci te skladaczki !!!! No bombowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzenko kartka jest świetna! Ale ta którą od Ciebie dostałam to mistrzostwo świata. Dziękuję bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu do mistrzostwa to mi daleko 😊. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG