Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

20 września 2019

13 w piątek

13 w piątek obchodziłam kolejne urodziny .
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE DOWODY PAMIĘCI I ŻYCZENIA PRZESŁANE TRADYCYJNIE, POCZTĄ ZWYKŁA I INTERNETOWĄ .
DZIĘKUJĘ ,ŻE ŚWIĘTOWALIŚCIE RAZEM ZE MNĄ 
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
BUKIET URODZINOWY OD MOJEGO MĘŻA PLUS KOLACJA NIESPODZIANKA DLA DWOJGA.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
UPOMINEK OD CÓRCI SAMA WYBRAŁAM 


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
ZA PIĘKNĄ RÓŻANĄ KARTKĘ Z OGROMNYM UPOMINKIEM OD LIDZI .
NIE BĘDĘ WYMIENIAĆ ILE WSPANIAŁOŚCI BO WSZYSTKO MOŻNA ZOBACZYĆ NA ZDJĘCIU .
LIDZIA NAWET PUDEŁKO W RÓŻE ZAPAKOWAŁA


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
ZA RÓŻANĄ  FILIŻANKĘ OD BASI Z BLOGA ŚWIAT WEDŁUG BASI"
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
ZA DELIKATNĄ,AŻUROWĄ I ŚLICZNĄKARTECZKĘ OD ELUNI
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
 MADZI Z BLOGA :'ZACISZE LENKI' ZAWYJĄTKOWA KARTECZKĘ RÓWNIEŻ Z RÓŻANYM AKCENTEM I PRZYDASIE
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
 BEATCE-BECI Z BLOGA "MY KOBIETY" CHOĆ KUPIONA TO PRZEŚLICZNA KARTKA I BUKIET WSPANIAŁYCH TULIPANÓW .
ZAWSZE MI SIĘ TAKIE MARZYŁY JAK PODZIWIAŁAM JE U DZIEWCZYN NA INNYCH BLOGACH.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹




GOSIACZKOWI ZA SŁODKĄ MISIĘ  Z ŻYCZENIAMI I  ŁAPACZ SNÓW JEJ PIERWSZY ZROBIONY  SPECJALNIE DLA MNIE . ZWRÓĆCIE UWAGĘ NA BARDZO CIEKAWE ROZWIĄZANIE" PIÓR Z WŁÓCZKI "
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
 MAŁGOSI X  ZA PRZEŚLICZNA KARTKA  WEDŁUG NOWEGO WZORU NA SKŁADACZEK Z WYZWANIA U EWUNI.
DOPIERO TERAZ MOGĘ ZOBACZYĆ JAK KARTKA MAŁGOSI JEST PERFEKCYJNA, A Z TYŁU SĄ PIĘKNE ŻYCZENIA OD SERCA. DO NIEJ BYŁY DOŁĄCZONE PRZYDASIE
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

DZIĘKUJĘ
😊😊😊😊😊😊😊😊😊

25 komentarzy:

  1. Piątek trzynastego bywa szczęśliwy.:) Pięknie zostałaś obdarowana Marzenko.:) Jeszcze raz życzę wszystkiego dobrego.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu nie jestem przesądna pewnie dlatego 13 to nie koniec świata 😆😆😆.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  2. Miciu, 100 lat! Piękne prezenty, przesympatyczne kartki i cudowny różany bukiet.
    Ode mnie wirtualny💐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Izuniu jest mi ogromnie miło.
      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  3. Marzenko i ja dołączam się do życzeń: wszelkiej pomyślności, zdrowia, szczęścia i sił oraz czasu na tworzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, Marzenko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu na żywo Twój składaczek jest jeszcze ładniejszy niż na zdjęciach.
      Pozdrawiam cieplutko 😀

      Usuń
  5. Marzencia jak cudownie, że tyle osób o Tobie pamiętało i tak Cie pieknie obdarowało :) Kochana jeszcze raz wszystkiego co najlepsze Ci życzę, bądź szczęśliwa, żyj sto lat i bądź tu z nami zawsze :) Ściskam Cie mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu to ja dziękuję za wszystko bo Ty też miałaś udział w mojej radości.
      Tulaski 🤗🤗🤗

      Usuń
  6. Sto lat, sto lat..... wszystkiego najlepszego. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenko kochana, spóźnione, ale szczere życzenia przyjmij i ode mnie :)) Spełnienia marzeń, dużo zdrówka i samej pomyślności!!! Piękne prezenty dostałaś!:) Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko czas to pojęcie względne,a szczęśliwi czasu nie liczą.
      Dziękuję za życzenia 😁

      Usuń
  8. Przepiękne prezenty, wszystkiego co najlepsze Marzenko! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenko sto lat spóźnione, sympatyczne dowody sympatii 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączam się do życzeń urodzinowych i życzę wielu spokojnych, twórczych lat w zdrowiu i radości oraz wielu tak wspaniałych prezentów jak w tym roku 😘
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za miłe życzenia bardzo ucieszy mnie jak spełnią się w 100%😊

    OdpowiedzUsuń
  12. I ode mnie wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze :-)
    Prezenty super!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzenko, prezenty wspaniałe dostałaś, gratuluję!!!
    Ja też życzę Ci wspaniałych chwil każdego dnia w zdrowiu i radości.
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzenko ,gorące zyczenia urodzinowe .Przepiękne prezenty otrzymałaś !
    Uściski !!!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG