Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

17 stycznia 2017

HARDCOROWY ZAWRÓT GŁOWY U EWUNI-PIÓRA I MOTYLE

 Jakoś ostatnio mało publikuję co nie znaczy, że nic nie robię :-).
I tak przeglądając listę czytelniczą zobaczyłam bardzo ciekawy banerek i nie byłabym sobą nie sprawdzając o co chodzi.
Oto Ewunia  przygotowała nową zabawę -
" HARDCOROWY ZAWRÓT GŁOWY" czyli 12 prac w 12 tygodni. Pomysł zabawy wydał mi się tak ciekawy i praktyczny, że od czterech dni tworzę słoiczek na kasę, do wysyłania prac bo to jedna z zasad zabawy .
  Ewunia się zgodziła wybaczając mi moje spóźnialstwo więc zgłaszam się do wyzwania.
Mój słoiczek to znów kicia tylko tym razem z pustym słoiczkowym brzuszkiem .
Ale to nie wszystko tematem pierwszego wyzwania u Ewuni są pióra i motyle .
Na ten temat przygotowałam kartkę wielkanocną oczywiście z obowiązkowymi elementami bo jak się lubi wysyłać kartki to trzeba je mieć, a wiadomo te robione własnoręcznie cieszą najbardziej.
Na dzisiaj to już wszystko wracam kończyć pozostałe prace bo mi się miesiąc skończy.





32 komentarze:

  1. Miciu - karteczka świetna! A kocio na pieniążki jest cudowny!!! Bardzo mi się podoba:) Rewelacyjny pomysł i wykonanie.
    Lecę robić karteczkę z piórkiem i motylkiem, bo pomysł dopiero w głowie. Też się spóźniłam, ale Hubcia przygarnęła mnie jeszcze:)
    Już się nie mogę doczekać Twojej inwazji kurczaków;P
    PA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu,ale mnie miło zaskoczyłaś. A nad kurczakami już myślę 😊. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Słoik - koteczek! Ale cudo! Marzenko, podziwiam Twój pomysł.
    Karteczka jest bardzo urocza, wiosenna i delikatna.
    Serdeczne buziaczki, kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu mając takie żywe dwa kocie modele w domu 🏠 trudno nie mieć kocich skojarzeń. Pozdrawiam cieplutko i buźka 😘

      Usuń
  3. coś głodny jeszcze ten kocurek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu zdecydowanie,ale postaram się to naprawić w najbliższym czasie 😊

      Usuń
  4. Kartka piękna, a kot rewelacja! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że tym razem to słoiczek mnie bardziej oczarował, nie ujmując oczywiście nic kartce, która też jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wcale się nie dziwię. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  6. Słoiczek jest czadowy! Karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No kochana co Ty jeszcze nie wymyślisz ??? Pomysł i wykon obu prac - rewelka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiaczku staram się 😊. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. Na punkcie czarnej kocicy dosłownie oszalałam, ale ten szary kocurek równie mocno ujął mnie pomysłowością i wdziękiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniu chyba My kocio lubne mam na ich punkcie bzika. Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  9. Marzenko słoik wykombinowałaś rewelacyjnie,normalnie czad i to z fajnym okienkiem,gdzie będzie podgląd "kasiorki" .
    Karteczka też piękna ,a ta serwetka zawsze się sprawdza ,ma świetny wzór i chyba podobną kiedyś wykorzystałam na kartce.
    Jeszcze raz ogromne dzięki , wiesz za co
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danutko bardzo dziękuję za uznanie. Masz rację Ty również użyłaś kiedyś tej serwetki. Ale wzór jest tak fajny,że pewnie jeszcze go kiedyś użyje.
      Nie ma za co jak mogę to pomogę. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  10. Marzenko! Ale słoiczek pięknie udekorowałaś, Masz dwa w jednym dekorację i zarazem stróża banku :-) Karteczka również Urocza- Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Krysiu jakoś o tym nie pomyślałam,że mam dwa w jednym. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  11. Marzenko fajnie że dołączyłaś do zabawy . Twój słoiczek powinien stanąć na podium ze złotym medalem . Jest genialny !! A kartka oczywiście też cudna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu choć uczciwie przyznaje,że z kotka jestem zadowolona to nie uważam,że powinien dostać medal. Przede wszystkim cieszę się,że Ewunia przygarnęła mnie do zabawy pomimo spóźnialstwa 😊. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  12. Marzenko słoiczkowa kicia rewelacyjna, pomysł miałaś świetny. Karteczka bardzo wiosenna, piękna kompozycja:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzenko śliczna kartka, ale kot jest po prostu bombowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie mogę, Twój słoiczek Marzenko jest numerem jeden. Tylko czy aby temu kotkowi nie burczy w brzuszku, bo taki pusty... :)
    Karteczka super, ale słoiczek ją przyćmił :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzenko sloiczek wymiata super chruper, a karteczka sliczna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ubranko na słoiczek 💐

    OdpowiedzUsuń
  17. Super karteczka, a słoiko-kot rewelacyjny 😃

    OdpowiedzUsuń
  18. Słoiczek kot, a to genialny pomysł!! Olśnił mnie.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG