Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

22 stycznia 2017

INWAZJA KURCZAKÓW U EWY

wyzwanie-drugie-nadchodzi-inwazja
 Witam no to działam dalej. U Ewuni kolejne wyzwanie więc trzeba było coś za "kurczaczkować".
Padło na pudełko po ptasim mleczku. Zamarzyło mi się okienko. A że ostatnio wpadły mi w ręce zdobyczne patyczki po lodach to właśnie nimi wykończyłam moją pudełkową kartkę z kurczaczkami.
Dla formalności nakarmię kotka i zabieram się za kolejne wyzwanie, ale będzie słodko;-)







38 komentarzy:

  1. Marzenko inwazja kurczakowa nawiedziła pudełeczko-bardzo fajnie to wygląda. Pudełeczko wyszło świetnie-metamorfoza udana:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko i już myślę nad kolejnym zadaniem. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Pudełkowa kartka jest rewelacyjna,na wielkanocne słodycze jest po prostu wymarzona,a kocurek jest śliczny i chyba bardzo dumy z funkcji jaką pełni.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko pudełko nie jest otwierane. Chodziło mi tylko o uzyskanie przestrzenności.
      A kotek dobrze pilnuje. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Super! Teraz widać dokładnie, jak fajnie wszystko wymyśliłaś! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu starłam się choć fotograf ze mnie żaden 😊. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Świetne to pudełko. Takie radosne, wiosenne. Inwazja udana 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz niesamowite pomysły , te kurczaki w okienku wyglądają świetnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu pudełko przekładałam i przekładałam więc musiało być wykorzystane. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  6. Pięknie wygląda okienko z kurczaczkami i piórkami .Bardzo mi się podoba Twoja praca Pozdrawiam Marzenko .

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zawiodłam się:) Pomysł jak zawsze miałaś Miciu świetny! Fajnie przeobraziłaś pudełeczko w wielkanocną ozdobę. Kotka zazdroszczę, nie ukrywam. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu dziękuję, a co do kotka to pewnie nie ostatni koci akcent. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. Marzenko, świetny i oryginalny pomysł. Podziwiam!
    Buziaczki serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i pozdrawiam serdecznie 😊. Buźka 😘

      Usuń
  9. Świetna karteczka , a kurczaczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenko! Pięknie sobie wymyśliłaś, I cudownie Wykonałaś, Jestem zauroczona _ Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł z tym pudeleczkiem:-) jakie ono teraz wesolutkie jest. .
    A kociaki jest słodki:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawe kurczakowe opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile kurczaczków obsiadło te Twoje pudełeczko, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały pomysł! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Istna inwazja !!!
    Słodziaki te Twoje kurczaki :)
    Oryginalny pomysł :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietnie Marzenko wyszło!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ cudne wyszło to pudełeczko ,takie radosne i wiosenne :))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne pudełeczko wyszło. Gratuluje pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysłowe pudełeczko, bardzo lubię te piórka jako dodatek tutaj i patyczki drewniane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko ja tylko korzystam z prezentu od Ciebie. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG