Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

29 stycznia 2017

KREATYWNE BOMBARDOWANIE U DANUTKI

Kreatywne-bombardowanie
 Witam wszystkich w zimowy niedzielny wieczór. Będę dziś "bombardować", a to za sprawą zabawy u Danutki -KREATYWNE BOMBARDOWANIE.
Muszę się przyznać, że największy problem miałam ze znalezieniem pudełka z okienkiem i kiedy już przeleciałam wszystkie półki sklepowe w poszukiwaniu  takowego to mnie olśniło. Jak to zwykle bywa to czego szukamy mamy pod nosem .
Przecież pudełko po chusteczkach ma okienko i takowe zbombardowałam nie do końca mam pewność czy takie pudełko przejdzie jak Szefowa powie,że się nie nadaje to oczywiście zmodyfikuję post.
Ale się rozpisałam więc przechodzę do rzeczy.
Uwielbiam kartki zarówno wysyłać jak i dostawać . Na minione święta dostałam od  Was dużo kartek i nie chciałam ich tak po prostu schować do pudełka więc z tekturowych przekładek, które dostałam od koleżanek z pracy zrobiłam album. I tak wszystkie kartki znalazły w nim swoje miejsce -oczywiście nie przyklejałam ich tak by móc  w każdej chwili wyjąć.
 Dodatkowo skserowałam środek by wkleić na drugiej stronie. Zapytacie gdzie pudełko z okienkiem ano na okładce jest jej główną ozdobą.
No to tyle na dziś idę nakarmi żabę .
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze .








21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję mam nadzieję,że mój pomysł się spodoba. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Marzenko no piękny albumik zrobiłaś a okładka najładniejsza. Cieszy mnie niezmiernie że i dla mojej kartki znalazło się miejsce w Twoim albumiku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo dziękuję. W albumie umieściłam wszystkie kartki jakie dostałam od Dziewczyny tylko nie robiłam wszystkimi zdjęć bo post wzszedłby jak tasiemiec. Tym bardziej że wszystkie kartki umieściłam już wcześniej w osobnym poście. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Marzenko! Piękny Zrobiłaś Album i Cudownie wykorzystałaś pudełeczko, Pięknie je ozdobiłaś - Pozdrawiam Cię Serdecznie i Miłego Tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Krysiu i również ślę ciepłe pozdrawiam. 😊

      Usuń
  4. Przede wszystkim genialny pomysł ze sposobem zagospodarowania kartek,moje leżą w pudełku,nawet nie pomyślałam o albumie,fantastyczna pamiątka na lata,a sam album pięknie wykonany i świetnie wykorzystałaś pudełko,okładka wyszła bardzo fajnie i ciekawie,bardzo mi się podoba,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko myślę,że z każdych świąt można robić taki album. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  5. Pomysł pierwsza klasa! jesteś genialna! super album powstał!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz teraz wypasiony album na pamiątkowe karteczki.Liczę ,że moje też się w nim znajdą .
    Kochana bardzo fajny pomysł na wykorzystanie chustecznikowego okienka ,okładka wyszła pięknie ,a ona przecież najważniejsza,bo zaprasza do środka wszystkich chcących podziwiać karteczki.
    A tak od czasu do czasu sobie usiądziesz ,z kawusią czy innym trunkiem w łapce i będziesz wspominać minione święta,okazje i karteczki bezokazyjne jakie zostały Ci podarowane.
    Czyż nie będą to cudowne chwile?
    Pozdrawiam po raz drugi,buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danutko ujęłaś to dokładnie tak jak myślałam. Kawusia album i wspomnienia. A Twoja kartka oczywiście w nim jest bo ten album jest specjalnie na wszystkie kartki,które dostałam na minione święta 🎄. Chyba muszę dodać linki. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Podziwiam Cię za tą pomysłowość. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko, wspaniały pomysł na przechowanie karteczek od życzliwych osób. Album jest prześliczny.
    Mocno ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ kreatywnością się wykazałaś, rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż za kreatywnie zbombardowane pudełeczko:) super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenko w odpowiedzi na Twój komentarz u mnie .
    Kochana Ty masz dobre serce to ja sercem odpłacam ,nie musiałam a po prostu chciałam Ci w ten sposób podziękować .Mam nadzieję ,że wykorzystasz te przydaśki ,a i czasem bransoletkę założysz .
    Pozdrawiam serdecznie
    Ps.
    Coś pozmieniała z tymi komentami?tedy było lepiej bez tego wyskakującego okienka,ale jak to mówią "Twoje podwórko ,Twoje zabawki" ,nam nic do tego ,my się dostosujemy
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, to jest fantastyczne!! Okładka wygląda jak portal :) do innego świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weroniko chyba masz rację. Świat bloga to dla innych ludzi nie związanych coś "z innego świata". Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  13. Pięknie, pomysłowo i praktycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Miciu, jestem zachwycona Twoją pracą. Jest przepiękna! Powstał wspaniały album i kreatywnie wykorzystałaś okienko! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetny miałaś pomysł! Album jest rewelacyjny i będzie stanowił cudowną pamiątkę :) A okładka wyszła Ci piękna :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG