Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

24 listopada 2019

Czapeczki, szaliki i kapelusik

Dziś tylko szydełkowe prace.
Na początek taką nową interpretacja skrzata w 10cm wersji.
To zdjęcie mojej inspiracji z internetu 

Oczywiście w oczekiwaniu na śnieg dalej  tworzę bałwanki tylko mniejsze. I w innych kolorach .
Jak zrobiłam tego w zieleni to stwierdziłam, że pochodzenia się nie wyprę śląski akcent musi być 😁
Górniczy bałwanek jak nic tylko lampę na czapkę i kilof😁😉. Cud,że kasku nie dostał, a na poważnie po tylu szarych pracach musiałam coś dla odmiany .


Ale szary musi być dwa bałwanki dla bliźniaków.

Dla porównania zdjęcie z poprzednim bałwankiem 42cm.
I na koniec ośmiorniczkę dla córeczki szwagra choć nie jest wczesniakiem, ale taka zabawka mam nadzieję że się maleństwu spodoba.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze .
Następny post będzie kartkowy .





27 komentarzy:

  1. Marzenko prześliczne prace!!! Ten skrzat jest uroczy :)) A bałwanki to mistrzostwo!! Zdolne masz łapki kochana :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko to szydełko trochę wciaga bo chwilowo mam trochę więcej czasu 😂😉.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Marzenko ale fantastyczne są te Twoje szydełkowe tworki. Ośmirniczka ekstra, tak samo skrzat, ale najfajniejsze są te bałwanki, ta parka rewelacyjna, a ten w zieleni to już miodzio, bo ja lubię zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu musiałam i już takiego zrobić😁,a zieleń ze świętami Bożego Narodzenia kojarzy mi się nieodłącznie.
      Pozdrawiam cieplutko i tulam Cię mocno mocno Lidziu mocno 🤗🤗🤗

      Usuń
  3. Ale masz zdolne rączki :D Rewelacyjne dziergadełka :)
    Marzenko, dziękuję za przecudną kartkę urodzinową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i bardzo się cieszę że życzenia dotarły😊

      Usuń
  4. Cudowne i urocze są Twoje prace szydełkowe !Bałwanki są prześliczne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie zakochała się w "górniczym" bałwanku,jest do schrupania. Masz jakiś schemat do nich czy dziergasz z głowy ? Skrzacik tez wyszedł obłędnie. Masz talent do tych szydełkowych maskotek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu jeśli chodzi o bałwanki ,skrzaciki i inne tego typu tworki schematów nie mam czasem popatrzę na jakiś wzór jak ktoś zrobił wykończenia szczególnie oczy,nosek bo wyszywać nie umiem.
      Czyli na zasadzie prób i błędów 😁
      Mam pomysł i realizuję w miarę umiejętności.

      Usuń
  6. Śliczne prace Marzenko.:) Ostatnio bardzo dobrze czuję się w otoczeniu szarego koloru, więc moimi faworytami jest para bałwanków. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie lubię wszystkie kolory w pracach, ale więcej pracy po rząd w tym samym kolorze trochę mnie przytłacza.
      A para bałwanków robiona była na prośbę dzieciaków i takie prace sprawiają mi największą radość .
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Cudowne i słodkie są twoje szydełciaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko, ale świetne są twoje szydełkowe zabawki. Bałwanków przybywa, ciekawe ile jeszcze powstanie:) A skrzacik bardzo sympatyczny.
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu bałwanki pewnie jeszcze powstaną ile to nawet ja nie wiem 😁.
      Buziaczki Małgosiu

      Usuń
  9. Marzenko full wypas! Jestem pod wrażeniem Twojejo dziergania! Rewelacja ! Tyle dzieci sie ucieszy, brawo :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko zabawki wychodzą mi najlepiej.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  10. Marzenko wychodza zpod twoich lapek same cudeñka, Skrzat jak i balwanki i osmiorniczka rewelacyjne, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały , szydełkowy urobek ! Bałwanki najbardziej skradły moje serce :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne szydełkowe zabawki dziergasz! Dla mnie szare bliźniaki są genialne. Ja też ostatnio poszłam w stronę zabawek i chyba zmierzę się z bałwankiem.
    Serdeczności dla Ciebie zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko dziękuję i już się nie mogę doczekać Twojego bałwanka😘

      Usuń
  13. lindos !!
    que bom que tem compartilhado tantas coisas boas que nos alegram sempre !!
    grande abraço
    :o)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG