Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

29 listopada 2019

Kartki

Dzisiaj trochę kartek na różne okazje 

Pierwsza kartka na 60 urodziny tym razem bez cyferki bo Pani jest jak 18nastka😁.
Kocha zamki , podróże i rowerowe wycieczki .
Ta kartka to połączenie pasji i zawodu.
Kitesurfingu i betonowych wylewek stąd kolor.


To kartka imieninowa jak przeczytałam 
Elunia z bloga "Rękodzieło Eluni "  lubi lawendę stąd motyw przewodni kartki .
Tu prośba-apel do Wszystkich Dziewczyn, które lubią otrzymywać przesyłki pocztowego czy to kartki czy upominki.
Proszę skorzystajcie z pomysłu Ewy(hubka38)
na metryczkę bo to bardzo ułatwia. 
Wiadomo czym obdarować daną
Osobę i kiedy jest ten dla Niej szczególny Dzień w Roku


To również kartka urodzinowa w najnowszym wzorze od Uli -tee pee .
Dla Bożenko G z bloga"Moje cudawianki "


To kartka urodzinową dla Naszej Organistki
I to również jest kartka urodzinową we fioletach dla Ewy Gawlik to oczywiście wyczytałam w Metryczce Solenizantka.


Na koniec ogromnie dziękuję za wszystkie odwiedziny i miłe komentarze  w następnym poście znów szydełko.😁

15 komentarzy:

  1. Wszystkie kartki są cudowne, ale ta moja zdecydowanie jest najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu też bardzo lubię fiolety i dodałam moje ulubione róże .
      Bardzo mi miło że kartka się podoba .
      Pozdrawiam serdecznie Ewuniu 😊

      Usuń
  2. Ile śliczności Marzenko...:) Najbardziej podoba mi się kompozycja na ostatniej karteczce. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj widać że ja bardzo lubię takie zestawienie .
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. O rany Marzenko i wspaniałych karteczek, fajne są te Twoje składaczki, wspaniale je dopasowujesz do każdej osoby i kolorystycznie i tematycznie, no rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu i widzisz jak się Twój prezent nie marnuje i po świecie podróżuje. Tulaski dla Ciebie Lidziu 🤗🤗🤗

      Usuń
  4. Piękne karteczki :-) Mnie zachwyciły najbardziej: ta w szarościach i ta w fioletach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowe karteczki Marzenko przygotowałaś!!! Widać, że składaczki to Twoi kartkowi ulubieńcy. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko zakochałam się w składaczkach .
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  6. Marzenko, podziwiam Twoje kartki. Widzę, że tipi to forma, którą polubiłaś.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu ta forma skradł moje serce jak tylko Ula ją pokazała.
      Buziaczki 😘😘😘

      Usuń
  7. Prześlicznie tworzysz swoje składaczki .Nie można wybrać tej jedynej bo wszystkie są bardzo urokliwe .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  8. A tu jakie piękne kartki. Dziękuję za komentarz przy mojej takiej skromnej.
    Ale to tee pee naprawdę dobrze wygląda, chyba w każdej ozdobnie bo już sama forma kartki robi swoje.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG