Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

23 listopada 2019

🍂Ostatnie jesienne🍂

Witam w jesienną sobotę na początek część upominku urodzinowego dla Justynki z bloga "Wielkie Małe Pasje" mini dyńki .
Jedna na styropianowej bazie od Lidzi.
Reszta wypełniona sylikonową kulką.
Oczywiście zrobiłam również kartkę dla Justynki i chyba trochę przekombinowałam 😁




https://wielkiemalepasje.blogspot.com/

W jednym z poprzednich wpisów pokazałam jakie skarby przysłała mi właśnie Justynka między innymi był to motek włóczki i tak mi się spodobał, że został wykorzystany.
Znalazłam na internecie filmiki i .. zrobiłam pierwszą w moim życiu chustę.
Wymiary 155cm x 220cm, wysokość 105cm tak +/-.
Z jednego motka powstałaby bardzo mała chusta dlatego reszta to improwizacja z moich zasobów 😁.
Gdyby ktoś chciał spróbować swoich sił to polecam bo wzór jest chyba najprostszy jaki znalazłam .
Justynko zostałaś inspiracją i motywacją do powstania tej cieplutkiej chusty jeszcze raz bardzo dziękuję .
Jak widać trudno było sfotografować taką dużą pracę i oczywiście był pomocnik tym razem dla porównania wielkości 😂.
Dziękuję za komentarz i odwiedziny miło Was gościć 😊
https://wielkiemalepasje.blogspot.com/



18 komentarzy:

  1. Chusta pięknie wykonana :-) Dynie rewelacyjne a karteczka wesolutka i pomysłowa z tymi harmonijkami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu ta harmonijną to niby tort,ale muszę dopracować ten pomysł..
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. O rany Marzenko ale super Ci ta chusta wyszła, teraz żadna zima ani mróz Ci nie straszne :) a dynie są śliczne, ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu,a to nie wszystko .
      Pozdrawiam serdecznie i tulaski 🤗🤗🤗

      Usuń
  3. piękna chusta fajniutkie dynie i bardzo ciekawa karteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenko chusta kolorystycznie super! Wspaniała na zaczynające się chłody.
    Dyńki radosne i wprowadzające wesoły nastrój. Podziwiam Twoje szydełkowanie i zarażam się nim. Ściskam wirtualnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko podziwiam jak się rozkręciłaś .
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  5. Marzenko gratuluję debiutanckiej chusty, wyszła świetnie i chyba szybka ją wyszedłkowałaś. Kartka jest extra a dynie tę mi się bardzo podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu chustę robiłam około tygodnia bo wzór znalazłam najprostszy na debiut.
      Jesienne dekorację nie mogą być bez dyń bardzo lubię taką ozdobę.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  6. Marzenko kochana, jeszcze raz za wszystko dziękuję :))!! Dynie stoją na półce i są śliczną dekoracją :). Kochana chusta jest obłędna!!! Gratuluję i cieszę się, że miałam malutki udział w jej powstaniu:)) !!! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko bo ja tak mam inspiracje czerpie z tego co mnie otacza .
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Justynko 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze dyńki, Marzenko i kartka bardzo mi się podoba. Chusta jak marzenie (chociaż oko mi ucieka na tego kiciusia obok:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenko chusta jest przecudna! W jesiennych kolorach, stonowana, cudna jest !!! Brawo za pierwszy raz :) a dynki i kartka sliczne :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG