Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

11 czerwca 2015

RÓŻANO MI

ADAM ASNYK
"... Jesteśmy dziećmi wieku bez miłości,
Wieku bez marzeń, złudzeń i zachwytu,
Obojętnego na widok piękności,
A więdnącego z nudy i przesytu,
Wieku, co wczesnej doczekał starości,
Sam podkopawszy prawa swego bytu,
Wieku, co siły strwonił i nadużył
Nic nie postawił, chociaż wszystko zburzył...."

http://lubimyczytac.pl/cytat/55213 

Z powodu zmiany dekoracji na komodzie wykleiłam kilka pojemniczków tworząc różany mini komplecik ,a na ostatnim zdjęciu alternatywa dla okiennego wianuszka jeszcze niedokończona  końcowy efekt jak dobrze wyschnie w kolejnym poście.






6 komentarzy:

  1. Super pojemniczki, wspaniałe te róże.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim ogrodzie róże właśnie zaczynają kwitnąć po prostu nie mogłam oprzeć się takim ślicznym inspiracją postanawiam choć na chwilę przenieść je do domy bo żywe róże wolę na krzewie nie w wazonie. Pozdrawiam i dziękuję

      Usuń
  2. Bardzo mi się podobają Twoje pojemniczki.
    I pomyśleć, że Asnyk pisał to o XIX wieku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem specjalistką od tej techniki ,ale zrodziła się potrzeba więc postanowiłam spróbować.
      A co do Asnyka jest jednym z moich ulubionych poetów prekursorów i do tego jego teksty są tak trafne i ponadczasowe .

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł :-) Super ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG