Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

25 czerwca 2015

WYSTAWOWY WIZYTOWNIK

 Dzisiaj będzie takie oto maleństw wizytownik stworzony specjalnie na wystawy







materiał: nie obiciówka taka ciężka zasłona z wytłaczanym wzorem . ;z tego rodzaju materiału widziałam również ozdobne poszewki na poduszki. ;paseczki materiałowe z polaru .; technika :klej na gorąco

Pamiętajcie o ogrodach

Jonasz Kofta

      Bluszczem ku oknom
      Kwiatem w samotność
      Poszumem traw
      Drzewem co stoi
      Uspokojeniem
      Wśród tylu spraw
        Pamiętajcie o ogrodach
        Przecież stamtąd przyszliście
        W żar epoki użyczą wam chłodu
        Tylko drzewa, tylko liście
        Pamiętajcie o ogrodach
        Czy tak trudno być poetą
        W żar epoki nie użyczy wam chłodu
        Żaden schron, żaden beton
      Kroplą pamięci
      Nicią pajęczą
      Zapachem bzu
      Wiesz już na pewno
      Świeżością rzewną
      To właśnie tu
        Pamiętajcie o ogrodach
        Przecież stamtąd przyszliście
        W żar epoki użyczą wam chłodu
        Tylko drzewa, tylko liściePamiętajcie o ogrodach
        Czy tak trudno być poetą
        W żar epoki nie użyczy wam chłodu
        Żaden schron, żaden beton
      I dokąd uciec
      W za ciasnym bucie
      Gdy twardy bruk
      Są gdzieś daleko
      Przejrzyste rzeki
      I mamy XX wiek
        Pamiętajcie o ogrodach
        Przecież stamtąd przyszliście
        W żar epoki użyczą wam chłodu
        Tylko drzewa, tylko liście
        Pamiętajcie o ogrodach
        Czy tak trudno być poetą
        W żar epoki nie użyczy wam chłodu
        Żaden schron, żaden beton



7 komentarzy:

  1. Niezłe mieszkanko wizytówkom zafundowałaś. Frote czy wykładzina była zastosowana? Bardzo pomysłowe.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpieszę z odpowiedzą choć sam do końca nie wiem czy to obiciówka ponieważ ożyłam materiału z zasłony i polarowych paseczków . Pozdrawiam

      Usuń
  2. Dobrze, że po tym komentarzu, zamieściłaś w poście, info o zastosowanych materiałach, teraz przynajmniej jest wiadomo, co i jak.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu post pisałam późno i mi to umknęło,a wystawa się właśnie skończyła więc mogłam się w końcu pochwalić moim maleństwem. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  3. Fajny kontrast pomiędzy puchatymi wizytownikiem, a gładkimi karteczkami :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG