Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

4 lipca 2015

ŚLUB II

W czerwcu na wielu blogach pojawiały się ślubne klimaty w większości kartki . Ale czy w lipcu nie można zawierać związku małżeńskiego  nie wiem czy w Holandii ma to jakieś znaczenie więc zrobiłam takie  serduszko na eleganckie zapakowanie prezentu dla mojej koleżanki z pracy.
(ps. musiałam dokonać zmian bo coś zniekształcało mi tego posta.)











4 komentarze:

  1. Pudełeczko świetne na obrączki.
    W Holandii, nie zwracają tak uwagi na to, czy w nazwie miesiąca jest "r", a ponadto, tam więcej jest meczetów, niż kościołów, więc się nie przejmuj. Taki prezent z każdej, nie tylko ślubnej okazji jest zawsze mile widziany.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko na obrączki ? nie pomyślałam o tym zastosowaniu . Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Bardzo romantyczna i misterna praca, podziwiam cierpliwość. A ślub to chyba nie ważne kiedy i gdzie, ważne z kim:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę najważniejsze z kim . Pozdrowienia słonecznie

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG