Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

31 lipca 2015

METRYCZKA

Jaka jestem trochę o mnie dla was:

1. Nick/imię micia - Marzena Przybyła
2. Co najchętniej przygarnęłabyś?
Może coś ze słonikami ,różami lub po porostu kartki lub widokówki(mogą być używane i wcale nie takie super jakości)
 Jakie techniki podziwiasz?
Wszystkie w ,których nie tworzę : haft,szyjątka wszelkiego rodzaju, dzieła artystyczne szczególnie te nie typowe, a nawet sztukę nowoczesną.
3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?
 Najczęściej upcykling ,ale lubię łączyć techniki lub sprawdzać się w czymś nowym lub wracam do technik z sprzed  lat np: szycie maszynowe i ręczne, szydełkowanie, malowanie itp.
W czym jesteś najlepsza? Najlepsza to duże słowo najlepiej się czuję w tworzeniu przestrzennych prac spersonalizowanych . Moim sztandarowym dziełem własnego pomysłu i projektu są wózeczki z tektury i materiału 
4. Trzy ulubione kolory to…..
Lubię właściwie wszystkie kolory ,ale mają być trzy ulubione:brązy ,zielenie i wrzosy w ciepłej tonacji.

5. Kolory, których nie lubię/nie noszę....
 Mogę napisać ,których kolorów nie noszę :granatu ,pomarańczu ,żółtego.
6. Czy lubisz dostawać przydasie? 
Jeśli tak, to jakie?
Właściwie to tworzę z tego co mam . Bo gdy zniszczy mi się np. jakiś ciuszek ,a guziki są dobre to je zostawiam resztę kupuję (klej na gorąco ,farby ,lakiery i korzystam z wyprzedaży w okresach świątecznych)
7. Czy nosisz biżuterię?
Noszę okazyjnie bo w pracy nie mogę ,a choć bardzo lubię kolczyki to z powodu źle przebitych dziurek na codzień nie ubieram bo ciężko się je wkłada . Wisiorek mam tylko religijny, a bransoletek nie noszę bo nie mogę. Oczywiście na wielkie wyjścia coś zakładam najczęściej z motywem różanym lub słoniwym .
 
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
 Mój ulubiony motyw w mieszkaniu to ciepłe kolory ,drewno , róże,słonie ,obrazy.
9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Piję kawę rozpuszczalną z mlekiem ,ale lubię również owocowe herbatkami ,a nawet ziołowe.
10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
Niestety jestem łasuchem ,ale najbardziej lubię lodowe czekoladki bo kojarzą mi się z robioną domową czekoladą 
.
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej?
Raczej tak coś z poezji Adama Asnyka ,dzieło Rodziewiczówny lub mniej znane dzieła Szekspira (ale tylko po konsultacji bo część dzieł tych autorów już mam )lubię też współczesnych poetów nawet tych mniej znanych.
12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk?
Jak byłby różanym mydełkiem lub różanym perfumem to czemu nie.

13. Chciałam jeszcze dodać....
Moja pasja to życie ,moje hobby to rękodzieło ,nie jestem materialistką i bardzo życzliwie patrzę na świat stać mnie na zwyczajne okazywanie spontanicznie zwykłej ludzkiej życzliwości cieszę się z drobiazgów ,(np: udanej niespodzianki ,miłego słowa, uśmiechu) Jestem szczera co może nie wszystkim się podobać , ale nigdy w złej wierze bo czasem trzeba kimś " potrząsnąć" . Nie cierpię zakłamania szczególnie wobec samego siebie .
 14. Urodziny mam 13 września,  a imieniny 26 kwietnia
Jeśli wpadacie czasem odwiedzić mój blog to jest wystarczającym upominkiem od was.
                            Dziękuję za wszystko.




8 komentarzy:

  1. Fajnie wiedzieć o tobie tyle zapraszam po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Miciu- dodałam od razu, ale nawet nie miałam czasu zajrzeć...Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie :-) Pomysł z metryczką to strzał w dziesiątkę już korzystam

      Usuń
  3. Brawo Marzenko, tak pięknie odpowiedziałaś na pytania w metryczce, że dowiedziałam się sporo, choć już coś nie coś wiedziałam. Będę wracać do tej ściągawki, w razie " W".
    Pozdrawiam słoneczko.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu to teraz Twoja kolej bo też mi się przyda ściąga w razie "W". Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Marzenko jak dużo można się dowiedzieć o Tobie z takiej metryczki.
    Kochana moja wreszcie wiem któż był tym tajemniczym nadawcą tego wspaniałego prezentu,za który z całego serca dziękuję jeszcze raz .
    To była ogromna niespodzianka i cieszę się ,że wreszcie wyjaśniło się who is who,bo na paczce było tylko imię i nazwisko,a niestety Ciebie znam tylko jako micia .
    Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu no i się wydało,że to ja,ale w przyszłości przydałoby mi się podpowiedzi żeby prezent był trafiony w stu procentach zapraszam do grona metryczkowców . Pozdrowienia

      Usuń
  5. I ja poczytałam sobie .... przydatne wiadomości :):)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG