Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

27 lipca 2015

TYGRYSIE PASKI

 Dzisiaj przerywnik w szyciu taki mały i pasiasty nie miałam do czego schować suszonych pestek i kamyczków więc z rolki po taśmie zrobiłam mini pudełko(znów). Tym razem moją inspiracją było piękny i wyjątkowy kot -tygrys maltański. Zresztą w domu też chodzi mi taka pasiasta inspiracja tyle ,że nie niebieska.
materiał :papierowa rolka,welur, sznurówka ,kokos,farba,lakier; technika: klej na gorąco


~ Tygrys ~
"Co słychać, panie tygrysie?"
"A nic. Nudzi mi się."
"Czy chciałby pan wyjść zza tych krat?"
"Pewnie. Przynajmniej bym pana zjadł."
 Jan Brzechwa

Tygrys maltański czyż nie jest piękny

7 komentarzy:

  1. Bardzo świetne pudełko .Wierszyki Brzechwy z serii ZOO oj kiedyś to znałam na pamięć

    OdpowiedzUsuń
  2. Och wspaniałe, oryginalne dzieło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojemniczek dla pestek i kamyczków wspaniały, już po domu nie będą się poniewierały. Jest cudowny, Ty zdolna artystko.)
    Wydawać by się mogło, że nic innego nie robisz, tylko zajmujesz się rękodziełem, wymyślając coraz to nowe pojemniczki, na wszystko i z wszystkiego, co tylko możliwe.
    Ten tygrys na dole posta, ma lekkie przebłyski niebieskości na futerku, więc trafiłaś bezbłędnie, a wierszyczek z humorkiem, to jest to, co tygryski lubią najbardziej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu rękodzieło mnie relaksuje więc po dniu w pracy i zwykłych codziennych obowiązkach tworzenie jest dla mnie odstresowujące

      Usuń
  4. Widzę ,że znów powstało coś z niczego...W pierwszej chwili zdębiałam ,co to jest ??
    A to skryło się pudełko :):) Widzę,że jesteś pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG