Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

18 lipca 2015

LAWENDOWA TOREBKA

Mam nadzieję ,że zmiana w regulaminie wyzwania u Agatki obowiązuje bo jak wpadnę na jakiś pomysł to go "muszę " zrealizować i ponieważ mam urlop  postanowiłam przeprosić igłę i nić i dzisiejsze popołudnie spędziłam nad szyciem torebeczki rozmiar "kościelny " na książeczkę i chusteczki.
ps. tylko klapę uszyłam maszynowo 


materiał: filc,bawełniana,gotowa aplikacja z odzysku,kryształki do naszywania; technika: szycie ręczne i maszynowe. wymiary:17cmx12cmx8cm.



KWIATOWE WYZWANIE

24 komentarze:

  1. ale fajna torebusia, lubię takie maleńkie torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta "kościelna" torebka :) A potem panie zamiast się modlić będą się zastanawiać skąd taką masz i dlatego one takiej nie mają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej niech się modlą będzie lepszy pożytek :-) . Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Przecudna ;) Pasowałaby mi do 90% moich ciuszków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem bo już trochę czasu śledzę Twój blog :-) . Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Rewelacja !!!Jak ktoś ma pasję to to widać.....a jak się ma wenę twórczą to świat przestaje wkoło nas istnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torebeczka , bardzo elegancka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci wyszła :) Podziwiam zacięcie do szycia ręcznego... dużo pracy miałaś.
    Rozmiar zupełnie nie mój - choć dla takiej ślicznotki moze dałabym się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko czasem mnie tak "natycha" dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Bardzo ładna:) Podziwiam, że uszyłaś ją ręcznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do kościoła nie zabieraj, będzie odciągać uwagę od meritum:) Bardzo fajny pomysł, ja lawendę to w każdej postaci połykam, nawet jeśli tylko kolor lawendowy;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebeczek nigdy za wiele! A lawendę również uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała torebka, pięknie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna torebeczka i ładny kolorek :)
    Podoba mi się tak po skosie ścięta klapa.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta "kościelna" torebeczka! Bardzo ładnie ją zdobi ta aplikacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, superowa torebeczka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG