Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

31 marca 2017

KREATYWNE BOMBARDOWANIE -MARZEC

/2017/03/kreatywne-bombardowanie
Dzisiejszy post będzie już trochę świąteczny bo na kreatywne bombardowanie u Danutki przemieniłam butelkę po cytrynce w ....kurczaczka .
Żółta mini buteleczka aż prosiła się żeby coś z niej zrobić, a ponieważ Wielkanoc już niedługo czas pomyśleć o wielkanocnych ozdobach.
Jak to mam często w zwyczaju jeśli komuś spodoba się kurczaczek to wystarczy napisać to w komentarzu.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze




48 komentarzy:

  1. Ależ świetny pomysł! Kurczaczek wygląda niesamowicie, jest taki słodki. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Bogusiu i pewnie jeszcze jakiegoś zrobię tylko się skończy cytrynka;-).
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super :) Jestem zafascynowana :) Pięknie to wygląda i z humorem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No genialny jest !! a ta czepeczka no bombowa. Ale miałaś świetny pomysł, gratuluje !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jéj, aké milé kura! Super nápad ... pekný víkend prajem ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ swietnie wyszedł i ta grzyweczka hehe! Super! Marzenko królik od Ciebie powędrował do mojej chrześnicy, 2 letniej Helenki, jest wielbicielka kicajcow :) dziekuje raz jeszcze za niego!!!:) sciskam i miłego weekendu zycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję Agatko że mogłam sprawić komuś radość tym bardziej,że chrześnica Helenka lubi króliczki.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Boski kurczak, Marzenko ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko cudny kurczaczek, a ta jego czapusia ha bomba. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalny kurczaczek, jest po prostu śliczny!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenko, ale fajny kurczaczek - zawadiaka.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. To Ci dopiero super pomysł, ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzenko! Kurczaczek jest Przeuroczy , a w tych czapeczkach to jesteś mistrzynią , jest taka słodka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu co do nakryć głowy to je po prostu uwielbiam szczególnie kapelusze.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  13. Kurczak jak się patrzy! Świetny pomysł na wykorzystanie butelki. Slicznie wydziergałas kurczaczka, a ztą czapeczka wygląda jak urwis:) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki radosny kurczaczek. Super pomysł na wykorzystanie butelki. To twarzy mu z tym kapeluszem 😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały pomył i piękna świąteczna ozdoba. Wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy kurczaczek! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej jaki słodki kurczak ,bardzo pomysłowe :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny pomysł - i jakze adekwatny czasowo :0
    Pieknie Ci kurczaczek wyszedł - uroczy, po prostu uroczy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu właściwie kurczaczek to natchnie chwili.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  19. Swietny kurczaczek i taki slodziak z niego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale przystojniak z tego kurczaka :) Pomysł genialny, a kurczak rewela :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny kurczaczek! słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  22. Marzenko fantastycznie sobie poradzilaś z butelkowym tematem.Kurczak jest kapitalny i bardzo uroczy,bardzo mi się podoba .
    Dzięki kochana za udział w zabawie ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudowny kurczak! Buszuję po blogu Danutki38, bo wcześniej na niego nie trafiłam, oglądam butelkowe cuda i bach - Miciowy kurczaczek:) Śliczny!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana kurczaczek jest piękny :)
    A Ty wiesz, że kiedyś robiliśmy zawody kto więcej wypije cytrynki i się nie skrzywi? He he he :) Nawet nie wiedziałam, że jeszcze ją sprzedają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne... Pogodnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  26. Marzenko, świetny :)
    I ten jego kapelusik :)
    Cudny.
    Buziaki
    P.S. Dziękuję za cudną kartkę :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG