Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

26 marca 2017

KARTKI PRZEZ CAŁY ROK U ANI-MARZEC WUDŁUG DANUTKI

KARTKI PRZEZ CAŁY ROK -MARZEC 2017
Dzisiaj mam do pokazania znów kartki , ale tym razem na zabawę u Ani.
W marcu inspiracje do kartek wymyśliła Danutka z bloga "MOJE CUDA CUDEŃKA ".
Danutki raczej nie trzeba przedstawiać bo chyba nie ma osoby, która choć raz nie zawitał u Niej i miała okazję brać udział w Jej kolorowej zabawie.
Moje kartki przygotowałam według trzech wytycznych pomijając jajko i paski bo jakoś brakło mi w tym temacie weny .
Pierwsza kartka to kartka urodzinowa i mam nadzieję, że dotarła już do solenizantki .
Bukiet w koszu znalazłam w jakiejś gazecie, a wstążki przykleiłam jako dekorację.
W temacie ośnieżonego drzewa czyli kartka na Boże Narodzenie również wykorzystałam zdjęcia z gazety dołożyłam ozdobny papier i brokatową gwiazdkę, a w drugiej kartce brokat umieściłam na śnieżynce, którą uprzednio pomalowałam na biało

Trzeci temat to kartka wielkanocna tu miał się znaleźć kogut i kolor czerwony. Na pierwszej kartce kogucik przysiadł na jajku , a bazą całej kartki jest czerwony bristol.
Na drugiej kartce umieściłam tag z grafiką znalezioną w internecie. Czerwonym elementem jest ramka.
Na dzisiaj to wszystko bo dalej nie mam pracy na biskupi kolor choć pomysł był i to nie jeden i.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.


33 komentarze:

  1. Marzenko, po raz kolejny zachwycam się Twoim kartkami. Pełne serca, oryginalne i po prostu piękne.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Czy piękne to nie wiem, jak zawsze takie moje 😊.
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  2. Fajne karteczki poczyniłaś , każda inna i bardzo kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko dla Ciebie też muszę koniecznie wymyślić coś kolorowego i z humorem.
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  3. Marzenko droga,pięknie sobie poradziłaś z tematami... Kogucik w parze z kurką- cud miód; piękna para, aż pojawił się uśmiech na twarzy :) Pozdrawiam wiosennie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu. Kogucik nie mógł być samotny bo kto by chciał 😊.
      Pozdrawiam cieplutko i również wiosennie ☀

      Usuń
  4. Marzenko dziękuję że bawisz się dalej w mojej zabawie
    Kartki marcowe są świetne, masz niesamowite pomysły. Pierwszy składaczek rewelacyjny. Druga z ośnieżonymi drzewkami podoba mi się chyba najbardziej , lubię takie zimowe widoczki.
    Wielkanocne też super są.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Aniu ja też lubię takie widoczki dlatego przegrzebuję różne czasopisma i korzystam z zamieszczonych w nich zdjęć.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki Marzenko :) Pierwsza dla kogoś kto c=kocha koty :) super jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko masz rację to bardzo kociolubna zakochana w fioletach. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Marzenko! Wszystkie karteczki są piękne , Bardzo mi się podoba ta urodzinowa, Pozostałe też są urocze - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu urodzinowe kartki są najbardziej osobiste pewnie dlatego najlepiej mi wychodzą. Pozdrawiam cieplutko Krysiu 😊

      Usuń
  8. Piękne wszystkie karteczki. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki:) Zwłaszcza pierwsza jest bardzo pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki stworzyłaś!
    A kocia jest po prostu rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńka :) Tyle pięknych kolorów i wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko bardzo plastyczne podejście.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  12. Ale fajne, jakie różnorodne! A ten koci składaniem ekstra jest Marzenko!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzenko śliczne karteczki wykonałaś,jak zawsze po swojemu i to mi się bardzo podoba.Jest inaczej ,korzystasz z tego co masz,czyli jednym słowem podobnie jak ja haha.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danutko.
      Lubię tworzyć z tego co pod ręką 😊. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  14. :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    pozostaję w zachwycie przy piewrszej:-))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko domyślam się dlaczego 😊. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  15. Karteczki super, ale ta pierwsza z kotkami naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kartki, jak zwykle u Ciebie. Nie wiem, ktorą nazwać najpiękniejsza, ale chyba kotki wygrywają :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale karteczki Marzenko twoje pomysly i ich realizacja sa bezgraniczne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki, moja faworytka to ta z kotkami 😃

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG