Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

22 marca 2017

WYZWANIE U EWCI NR 9 I NR 10 i nr 11

http://hubka38.blogspot.com/2017/03/wyzwanie-dziewiate-zaczac-czas.html
 Witam w ten drugi wiosenny dzień choć słońce zrobiło sobie chyba dziś urlop bo cały czas leje deszcz choć dla obudzenia roślin jest dobroczynny to zrobiło się trochę ponuro.
Przechodzę do bardziej radosnego tematu czyli wyzwanie kartkowe u Ewuni -wyzwanie dziewiąte to napis w roli głównej plus bazie.
Moje kartki to nic specjalnego : powiększony napis wielkanocny znaleziony w internecie i wkomponowany w wydrukowany obrazek przyklejony na kwiecisty papier ozdobny.
W drugiej kartce główną rolę jako napis gra cytat , który moim zdaniem idealnie pasuje na wielkanoc.
Cała kartka to tak właściwie okienko.
http://hubka38.blogspot.com/2017/03/strza-w-10-czyli-1012.html 
 Wyzwanie dziesiąte to pejzaż.
U mnie w obu kartkach pejzaż jest przed wszystkim tłem .
 Wyzwanie jedenaste jest chyba jednym z najsłodszych bo jak w wyzwaniu jest temat -dzieci lubią Wielkanoc to kartki muszą być radosne.
Znalazłam na internecie kilka radosnych grafik i poczyniłam takie kartki.
Chcę tutaj podziękować za wszystkie przydasie: kwiatki koszyczek i inne wycinanki bo dla osoby bez ozdobnych wykrojników to prawdziwe skarby.
Na dziś to już wszystko jeszcze raz dziękuję za również wszystkie  komentarze i odwiedziny




29 komentarzy:

  1. Super karteczki powstały , masz niesamowite pomysły , bardzo kreatywne . Cieszy mnie bardzo , że moje koszyczki w końcu się przydały , świetnie wsadziłaś te jajca do nich .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to była właśnie chwila dla Twoich koszyczków i nawet jednego jajeczka. Jeszcze raz bardzo dziękuję i gorąco pozdrawiam 😊

      Usuń
  2. Nie no Marzenko! wysyp pięknych karteczek! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenko, przepiękne kartki, pełne włożonego weń serca. Widać, że Wielkanoc to święto radości, nowego życia i nadziei.
    Mocno ściskam, na przekór deszczowi i zimnu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu masz rację Wielkanoc to na pewno święto prawdziwej radości .
      Bo czy można nie cieszyć się na wieczność w Niebie.
      Małgosiu życzę dużo słońca choć tego wewnętrznego.
      ☀☀☀

      Usuń
  4. Cudne wszystkie! A ta z gniazdkiem i jajeczkami - naj!
    Pracowita jesteś Miciu:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu ta grafika ma w sobie coś gdybym miała lepszą drukarkę pewnie bum sobie ją powiększyła.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  5. Śliczne karteczki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko tylko na Twoje wyzwanie nie umiem się wyrobić,a tak ciekawie tematy proponujesz.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  6. Marzenko, karteczki piękne i wesołe;)Widzę, że też Cię pochłonęły;) Przepraszam, że mało mnie tu u Ciebie, ale nie wiem w jaki sposób Twój blog uciekł mi z ulubionych? No, ale zaraz go dodam;) Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę dalszej , pięknej twórczości;)I bardzo dziękuję za odwiedziny u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu nie masz za co przepraszać wiosna przyszła i trochę nam wszystkim przybywa obowiązków. A ja mało ostatnio publikuje.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Marzenko przesliczne karteczki, twoje pomysly i ich wykonanie cudne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko karteczki cudne, co jedna to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenko, kartki cudowne i bardzo radosne. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu Tobie również ślę gorące pozdrowienia 😊

      Usuń
  10. Marzenko karteczki cudne, te z grafikami z dzieciątkami słodkie. Bardzo podoba mi się cytat który wybrałaś do karteczki idealny do refleksji wielkanocnej. Buziaki kochana:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko grafiki z dziećmi były tak fajne, że"musiałam" je upolować.
      A cytat porwałam z pewnej książki. Pozdrawiam i buźka

      Usuń
  11. Piękne prace, świetne pomysły:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzenko! Bardzo Śliczne i Pomysłowe są te Twoje karteczki - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sobie poradziłaś z wyzwaniami :) Świetne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne karteczki Marzenko! A z tymi dziecmi szybko sie uwinelas, ja wciąż myśle;):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne wielkanocne karteczki 😃

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG