Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

6 marca 2017

WYZWANIE NR7 I NR8 U EWCI

WYZWANIE SIÓDME
 No i nareszcie skończyłam coś mi ostatnio czas się kurczy i wszystko na ostatnią chwilę aż robią mi się zaległości.
U Ewuni kolejne wyzwania 7 i 8.
Siódemka  to ciapki, kleksy i kropki.
Mnie zainspirowały ciapeczki.
No to wyjełam farby i trzy kartki i sobie trochę pociapałam z tej zabawy powstały 3 poważne kartki i jedna trochę pół żartem .




WYZWANIE ÓSME
 Wyzwanie ósme to jajka i zawieszki lub tag.
Tagi do kartek zrobiłam sama i zastosowałam do kartek w różny miejscach.
Na dzisiaj to wszystko dziękuję Ewuniu za takie ciekawe inspiracje i idę myśleć nad 9.
Dziękuję wszystkim odwiedzającym za czas , który poświęcacie by tu wpaść.






26 komentarzy:

  1. Świetne 💐
    A ciapania prima sort:)
    Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko fajnie czasem coś pochlapać.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Anitko! Wszystkie karteczki są Przeurocze i oryginalne, Na tej pierwszej karteczce bardzo mi się podoba Ułożenie tych listków - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne kartki, Marzenko, szczególnie zaś ta kraciasta ujęła moje serce. Serdeczności życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleks super Marzenko! Te ciapaki ekstra Ci wyszły:) zawiedziony tez nic nie brakuje! Widać przekładasz sie Kochana, solidna firma jesteś!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko starłam się jak umiem 😊 pozdrawiam

      Usuń
  5. Super karteczki Marzenko,ciapanie wyszło ci pierwsza klasa. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ciapanie to super zabawa. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  6. Marzenko jak dla mnie bomba , wszystkie Twoje kartki bardzo mi się spodobały .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe karteczki, super te ciapania !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są superowe ,a te ciapaste jakie fajowe .
    Niebieska krateczkowa jest bombowa.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenko, piękne karteczki, każda przyciąga uwagę.
    Jak jasno się U Ciebie na blogu zrobiło.
    Całuski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu.
      A zmian kolorów bo wiosna idzie.
      Nie wiem czy dobra.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  10. Pospacerowałam dziś po Twoim blogu. Podobają mi się Twoje prace. Każda niepowtarzalna. Masz długi staż w prowadzeniu bloga. Pozdrawiam. Życzę dalszej weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki Marzenko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne kartki Ci wyszły, powiedziałabym nawet, że takie bardzo "profesjonalne" :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu,ale profesjonalne tylko w cudzysłowie 😉. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  13. Wspaniale karteczki od pierwszej do ostatniej a co do braku czsu to u mnie tez ten problem juz niewiem skad go krasc. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie zachwyciły najbardziej "ciapki, kleksy". Ja też działam z opóźnieniem, ale brnę do przodu. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzenko, śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kocio na wielkanocnych karteczkach!
    no brawo ty! :DDDDDD

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG