Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

21 grudnia 2017

KARTKI PRZEZ CAŁY ROK U ANI WEDŁUG NATALII I

http://iwanna59.blogspot.com/2017/12/kartki-przez-cały-rok-wytyczne-grudzień.html
Witam to już ostatnie w tym roku moje kartkowe tworki .
Pierwsze trzy kartki powstały na wyzwanie grudniowe u Ani według wytycznych  Natalii z bloga "Zaczarowany papier".
Tym razem kartki nie są zbyt dopieszczone , ale cieszę się , że udało mi się je zrobić.

http://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2017/11/tniemy-i-gniemy-wyzwanie-2.html 
 Ponieważ dwie kartki na wyzwanie u ani to składaczki i zrobiłam jeszcze jeden składaczek dlatego zgłaszam je również na Ewinkowe cięcie -gięcie.



http://kulskowo.blogspot.com/2017/12/599-kartki-bn-2017-grudzienwytyczna.html
 I ostatnia kartka jaką udało mi się zrobić to karteczka z ośnieżonym domkiem .
Na dziś to wszystko i bardzo dziękuję za Waszą obecność

26 komentarzy:

  1. Śliczne są! Dopieszczone w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko, świetne są Twoje kartki. Jest w nich "coś", czego nie umiem określić, a co zawsze mocno chwyta mnie za serce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu przyznaje że ja też nie wiem co to jest 😉. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Jak to nie są dopieszczone ??? Są cudowne wszystkie !! Piękne grafiki pięknie dobrane kolorki i dodatki. Marzenko mnie się te kartki bardzo podobają !!
    Dziękuję Ci pięknie za udział w zabawie , było mi bardzo miło gościć Cię u siebie.
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że i w III edycji Cię nie zabraknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo dziękuję za takie miły komentarz i oczywiście że bawię się dalej.
      A Tobie bardzo dziękuję za wspaniałą zabawę Aniu i już się nie mogę doczekać nowych wytycznych😊

      Usuń
  4. Super Marzenko! Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam tego zbyt małego dopieszczenia nie widzę ;-)Kartki piękne i na temat :-) Podziwiam ,że jeszcze pracochłonne składaczki postanowiłaś zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i nadal jestem pod wrażeniem skladaczków coś mi się zdaje że się od nich uzależniłam 😉.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  6. Super kartki Ci wyszły - na każdej można "oko zawiesić", wszelkie narzekanie wysoce nieuzasadnione.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu za miły komentarz i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Wesołych Świąt Marzenko! Piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko piękne karteczki, przy okazji życzę Ci zdrowych, pogodnych i pełnych radości
    świąt Bożego Narodzenia
    a także wielu wspaniałych chwil
    spędzonych w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. FELIZ NATAL MARZENA!!
    :O)
    https://youtu.be/KdcCP1LzQeQ

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale karteczki a dla Ciebie Marzenko przesylam mnostwo serdecznych Swiatecznych Zyczeñ.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne karteczki:) co jedna to fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana cudowne kartki :* zwłaszcza ta, która przyleciała do mnie :* Dziękuję Ci bardzo :* Życzę Ci wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam po długim "niebycie",kartki są jak zawsze świetne,pomysłowe i niepowtarzalne,składaczki są rewelacyjne.Marzenko chciałam Ci życzyć wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku,niech Ci przyniesie same piękne dni,spełni marzenia,życzę Ci dużo miłości,spokoju,radości,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki Marzenko:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne, wszystkie są prześliczne, ciężko byłoby wybrać tą jedyną, hhmmmm może ta z choinką.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG