Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

13 grudnia 2017

TROCHĘ ŚWIĄTECZNIE

 Witam wieczorową porą bo nareszcie udało mi się usiąść do komputera.
Pewnie większość z Nas ma przed świętami bardzo mało nadwyżkowego czasu niestety nie jestem wyjątkiem.
Ale do rzeczy chcę pokazać co ostatnimi czasy zajmuje mi kradzione chwile .
Wszystkie prace,które widać na zdjęciach oprócz mikołajka powędrowały już jako upominki i tworzę kolejne , które mam nadzieję skończyć przed świętami.
Ps może ktoś chce przygarnąć mikołajka to proszę o kontakt.
Zmykam i bardzo dziękuję






















27 komentarzy:

  1. Marzenko! Ale dużo wspaniałych rzeczy zrobiłaś, Wszystko jest Śliczne
    Ale najbardziej podoba mi się ta biała bombka i fioletowa torebka - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu bombeczką to natchnie chwili,a torebka to dla pewnej fioleto lubnej koleżanki.
      Pozdrawiam cieplutko Krysiu 😊

      Usuń
  2. Sporo pięknych prac powstało. Widać, że twoje rączki nie odpoczywają tylko ciagle coś dziergają 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. same śliczności,ozdobią świąteczny stół

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieźle sobie poczynasz z tym szydełkiem . Wszystkie prace świetne , fajne te muchomorki , kojarzą mi się z bombkami z moich dziecinnych lat , miałam takie grzybki na choince.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję choć i tak daleko mi do Bożenki. A ja też takie muchomorki pamiętam z dzieciństwa.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  5. Bardzo dużo praca powstało :) Każda piękna i wyjątkowa Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko, ale piękności wydziergałaś.
    Tulaski, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miciu śliczności! Cudne są te bombeczki w sweterkach. Śliczne grzybki i grzybkowy ludek. Dziewczynka i miś urocze. Torebusia śliczna (miałam podobną gdy byłam dzieckiem) A Mikołajek fantastyczny! No i pomysł na skarpetkowe schowki dla sztućców rewelacyjny. Chciałabym też mieć tak zdolne ręce do dziergadełek.
    Ściskam mocno Marzenko
    P.s. O mikołajka nie proszę, choć mam na niego ogromną ochotę:)... gdzieś tam w duszy zawsze drzemie we mnie dziecko.
    A może jakiś dzieciaczek będzie cieszył się z jego posiadania. Ja mam Twoją choineczkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Wszystko śliczne, a bombki po prostu cudne!
    Ja mam już od Ciebie tyle (a zwłaszcza moje dziecię), że nie śmiem prosić o nic więcej

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Bożenko i pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. os trabalhos estão maravilhosos !!
    parabéns pelo belo trabalho.
    feliz NATAL , e muita Paz !!!
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś po prostu Królową Niespodzianek. Kompletnie zaskoczyło mnie awizo ;) Torebka i kociak przecudowne, masz zaczarowane ręce, że wychodzą spod nich takie cuda ;) Dziękuję <3

    Pochwalę się całemu światu, kiedy uda mi się zrobić fotki w świetle dziennym, bo ostatnio bywam w domu tylko w ciemnej porze doby ;) Buziaki ogromne i jeszcze raz dziękuję za banana na buzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kobieto, kiedy Ty znalazłaś czas żeby to wszystko zrobić? Super dziergadełka. Biała bombka zdecydowanie numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzenko no poprostu same cudeńka. Bombki, mikołajek , lala, skarpety, torebusia wszystko piękne-kiedy Ty znajdujesz na to wszystko czas?:-)
    O mikołajka bardzo chętnie bym się uśmiechnęła ale widzę że i inne osóbki są chętne a ja mam już od Ciebie z ubiegłego roku choineczkę która już stoi na komodzie:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile Ty się nadziergałaś i naszyłaś :) To będą przepiękne Święta :)
    Wszystko śliczne, ale wzrok przyciągneła biała bombka - tak elegancka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowych ,magicznych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia .

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzenko piekne prace!!! A michol różowy u nas :) dziekujemy!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczne prace! Bardzo mi się podoba ludzik grzybek :) i bombeczki! Hmm wymianka bliżej jesieni?

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG