Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

31 grudnia 2017

DOSIEGO ROKU , HAPPY NEW YEAR

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU 2018
Dzisiaj ostatni dzień roku dlatego śpieszę wszystkim podziękować za wszystkie życzenia, które spływały już od połowy grudnia i wcale nie zdziwię się jak jeszcze jakieś dotrą choć już w Nowym Roku 2018.
Dziewczyny bardzo ,bardzo Wam dziękuję wszystkie życzenia to jak  doładowanie baterii po  w bardzo pracowitym okresie dla mnie jako pracownik handlu każde wsparcie jest nie ocenione .
Mam nadzieję, że i moje kartkowe życzenia do wszystkich dotarły lub dotrą bo z przyczyn ekonomicznych by wysłać około 50 kartek musiałam posłać kartki zwyklaczkami za co z góry przepraszam.

Tą kartkę  ze złocistą  choinką i czerwonymi błyszczącymi bombkami dostałam od Lidzi z "Misiowego Zakątka"

Tą przestrzenną kartkę dostałam od Anitki T z uroczym psiaczkiem przepięknymi życzeniami wzruszającymi do łez

Tą kartkę dostałam od Agnieszki W . Czy można się nie uśmiechnąć do tak słodkiego bałwanka :-)

Ta kartka nie jest świąteczna , ale przyleciała do mnie od Basi P w ramach wymianki kartkowej u Lidzi . Róże to moje ulubione kwiaty.

Tą kartkę dostaliśmy od mojej zawsze pamiętającej Cioci

Ta kartka też przyleciała od Basi P i jak widać jest bardzo słodka aż ma się ochotę schrupać kolejnego świątecznego pierniczka.

Tą kartkę dostaliśmy  od mojej bratanicy +


Tą srebrzystą kartkę dostaliśmy od Krysi z bloga" W moim kąciku"  i nawet gdybym tego nie napisała to myślę,że byście się domyślili 

Ten cudowny składaczek jest oczywiście od Małgosi X-"Nie bójcie się...narodził się ..Zbawiciel!"

Tą  niezwykłą kartkę dostałam od Izunii choć tego nie widać to jest to kartka z efektem brokatu więc jestem dzięki Izie przygotowana nawet na sylwestra

Ten składaczek dostałam od Ewy , która idealnie trafiła z wyborem pięknej grafiki , która kojarzy mi się z Opowieścią Wigilijną

Tą kartkę dostaliśmy od Brata

Tą kartkę dostaliśmy od Danutki czyli Szefowej Kolorków.

Tą choinkową kartkę dostałam od Agatki(witaminki)

Tą kartkę i śliczną gwiazdeczkę dostaliśmy od Agatki B
Tą wyszywaną kartką z fragmentem słów papieża Frańciszka zaskoczyła mnie Madzia(Alienor)
Tą kartkę dostałam od Ani(Pawanna)

50 komentarzy:

  1. Marzenko piękne karteczki dostałaś-cieszę się że i mój bałwanek też dotarł:-)
    Pragnę złożyć żarliwe życzenia:
    szczęścia, dobrego zdrowia, powodzenia,
    oby troski życia zaginęły w mroku
    podczas nadchodzącego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia i pięknego bałwanka cudownie wyszywasz Agnieszko.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Marzenko, wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i dla Ciebie wszystkie co najpiękniejsze w Nowym Roku

      Usuń
  3. Marzenko, niech ten Nowy Rok przyniesie Ci same szczęśliwe chwile.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i Tobie niech Nowy Rok będzie dla Ciebie pełen szczęścia

      Usuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

      Usuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku !!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i Tobie również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

      Usuń
  6. Moc pięknych karteczek:) Ja jeszcze raz bardzo dziękuję za uroczą kartkę od Ciebie Marzenko (zwyklaczek to nie jest, nie).
    Marzenko! Spełnienia marzeń w Nowym Roku, szczęścia i zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu Twoja kartka również jest niezwykła-dziękuję.
      Izuniu wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

      Usuń
  7. Marzenko piękne karteczki otrzymałałaś.Ja również dostałam od Ciebie świąteczną kareczkę,za którą bardzo dziekuję .
    Kochana wszystkiego dobrego w Nowym Roku,niech spełniają Ci się wszystkie marzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za to że jesteś i mam nadzieję że w Nowym Roku Danutko będą u Ciebie tylko same dobre rzeczy

      Usuń
  8. Marzenko! Wszystkiego Najlepszego! w Nowym Roku!Życzę Ci Aby ten nowy rok był dla Ciebie Wspaniały i Szczęśliwy, Życzę Ci też zdrowia Jak najlepszego. Karteczki piękne Otrzymałaś - Pozdrawiam Cię Noworocznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, a i Tobie życzę dużo zdrowia bo tego nigdy w nadmiarze 😊

      Usuń
  9. Marzenko kartki cudne od wspaniałych dziewczyn.
    Tobie też życze wszystkiego dobrego w Nowym Roku, oby spełniły się wszystkie Twoje marzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu masz rację kartki cudowne i od wspaniałych Dziewczyny jedyne i niepowtarzalne.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  10. Jakie urocze krasnale! Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko tyle widziałam szytych krasnali że zapragnęłam mieć swoje, że łatwiej w święta wyciągnąć szydełko niż maszynę to szydełkuję male stadko. Dosiego Roku 🎆 Lucynko

      Usuń
  11. Marzenko, cudownego, dobrego, radosnego roku 2018 Ci życzę :)
    Wspaniały wysyp karteczek i wyobrażam sobie, jak ciepło zrobiło się na Twoim sercu, gdy do Ciebie dolatywały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu masz 100% rację miło widzieć że ktoś o nas pamięta.
      Szczęśliwego Nowego Roku Ewciu

      Usuń
  12. Taka wymiana kartek świątecznych musi dawać mnóstwo radości. Wspaniałe te krasnale! Brody mają rewelacyjne :) Pozdrawiam Noworocznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście radość bezcenna. Krasnalowe brody to tylko łańcuszek z 6 oczek i Ty też potrafisz takie krasnale wyszydełkować.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. Fajne kartki , ale mnie podobają się te gnomki **

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzenko, życze w Nowym Roku dużo zdrowia i uśmiechu na co dzień! Oby był jak najlepszym rokiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu Tobie życzę przede wszystkim wytrwałości i dużo,dużo zdrowia.

      Usuń
  15. Marzenko ,piękne karteczki dostałaś :-) Wszelkiej pomyślności ,zdrowia i samych tylko dobrych dni w 2018 roku życzę :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i Tobie życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i spełnienia marzeń

      Usuń
  16. Pomyślnego roku 2018, Marzenko :-)

    Wczoraj wieczorem wróciłam ze świąteczno-sylwestrowo-noworoczno-medycznych wojaży i w skrzynce znalazłam przepiękną świąteczną kartkę od Ciebie, pełną dobrych życzeń, za którą Ci serdecznie dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie i cieszę się że dotarła.

      Usuń
  17. Dziękuję za rewelacyjną karteczkę ;) Dotarła o wiele wcześniej niż ja, pewnie przez te korki, co ciągnęły się z gór aż do Krakowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że kartka dotarła Moniu i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  18. Wszystkiego dobrego Marzenko :)

    Dziękuję za piękną karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego co najlepsze Marzenko, sliczne karteczki dostałaś! I dziekuje za Twoja:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzenko Tobie również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Piękne kartki dostałaś, ale równie piękne rozesłałaś, bo własnie do mnie dotarła Twoja śliczna karteczka. dziękuje za pamieć i życzenia:)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepsze życzenia noworoczne przesyłam, podziwiam karteczki dziękując za otrzymaną od Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko i cały przyjemność po mojej stronie. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  22. Cudowne karteczki!
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne karteczki. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  24. Marzenko, piękne karteczki otrzymałaś. Życzę ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😘

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe karteczki otrzymałaś!
    Pozdrawiam Noworocznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  26. :( to moja karteczka nie dotarła, ale mi smutno :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Weroniko nie smuć się ja wysłałam ponad 50 kartek, nie wiem ile tak naprawdę dotarło. Już po niedzieli zacznę wysłać na Wielkanoc to może dotrą 😊 Dziękuję Weroniko za pamięć i pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG