Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

2 grudnia 2017

KARTKOWA WYMIANKA KARTKOWA LISTOPAD -LAWENDA

KARTKOWA WYMIANKA KARTKOWA- LAWENDA
 Dzisiaj nie będzie świątecznie choć to nie do końca prawda, a to za sprawą wyzwania kartkowego u Lidzi.
W listopadzie kwiatek zaproponowała Ewa z bloga " Biblioteka haftu" i jakie było moje  zaskoczenie, a jednocześnie wyróżnienie ,że moją kartka powędruje właśnie do Ewy.
Jak to mam w zwyczaju kiedy wiem do kogo ma powędrować moja kartka szukam metryczki i sprawdzam co lubi wylosowana dziewczyna.
I tu zaczyna być świątecznie bo właśnie w listopadzie Ewa obchodzi swoje urodzinki.
Dlatego moja wymiankowa kartka stała się jednocześnie kartką urodzinową w ulubionym kolorze Ewy fioletowym.

I znów zrobiłam składaczek -ale one uzależniają .
Ja dostałam wyszywaną kartkę z lawendowym okienkiem od Natalii z bloga "Zaczarowany  papier "
Ogromne podziękowanie ślę do Ciebie Natalio Ty wiesz co "tygryski lubią najbardziej".
Zobaczcie jaki prześliczny hafcik w moim ulubionym kolorze..
Na dziś to wszystko idę pakować paczuszki świąteczne i ni tylko.
Dziękuję za wszystko
KARTKA DLA MNIE OD NATALII

MOJA KARTKA DLA EWY


16 komentarzy:

  1. Marzenko, lawendowe kartki są piękne. Twój składaczek to prawdziwy majstersztyk, kochana.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za śliczną kartkę i cudne prezenty urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu cała przyjemność po mojej stronie i ogromnie mi miło że mogłam Cię obdarować.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Marzenko piękne obie karteczki. Haftki cudny a składaczek wyszedł piękny. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenko! Twój składaczek jest przeuroczy, tym bardziej ze fioletowy -
    Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu bardzo się staram bo to w końcu kartka urodzinowa wiec musiała być idealna, a fiolet lubię i to pewnie też pomogło. Pozdrawiam cieplutko Krysiu 😊

      Usuń
  5. Obie karteczki sliczne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne lawendowe kartki, też uwielbiam fiolet :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne - ten fiolet aż "bucha" z kartki, stwarza niesamowicie energetyczną całość - myślę,że przy tym trudnym kolorze udało Ci się uzyskać wyjątkowy efekt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu to pewnie efekt mojej zachwytu fioletami.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. Pięknie wykonałaś składaczek i cudnie go ozdobiłaś.Hafcik w okienku jest uroczy i ślicznie wycieniowany fioletami .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko oj jak ja lubię hafty szczególnie że sama tej sztuki nie potrafię . Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  9. Śliczne karteczki, a Twoja powala na kolana, jest mega piękna!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG