Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

6 listopada 2019

KARTKI NA BOŻE NARODZENIE U ULI -LISTOPAD 2019- TEE PEE

http://kulskowo.blogspot.com/2019/11/847-kartki-bn-2019wytyczna-listopad.html

Witam dziś bardzo skromnie bo tylko jedna kartka, ale pewnie nie ostatnia w tej formie . Jakoś dawno nie brałam udział w zabawie u Uli, ale jak zobaczyłam tee pee-zakochałam się i od razu wypróbowałam kurs.
Uleńko mam  "nową miłość " forma kartki , którą zaproponowałaś na listopada jest  super.
Trzy kwadraty , bazę tworzy się ekspresowo potem ozdabianie  i bardzo dekoracjny efekt końcowy.
Przepraszam za drobną modyfikację z braku magnesika wklejiłam  wstążki . Wiem,że to nie kartka bożonarodzeniową, ale pod koniec października powiększyła się rodzinna u Szwagra .
I co myślcie o takim zastosowaniu tej formy.






10 komentarzy:

  1. Faktycznie różowo:) i rzeczywiście forma wyglada ciekawie u Ciebie Marzenko, ja jeszcze nie robiłam takiej formy nigdy wiec nie wiem co i jak ale zmierzę sie z nia pewnie niebawem :) Twoja jest urocza Marzenko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko teraz mi jakoś różowo lub biało .
      Forma tee pee mnie zauroczyła i chyba każdy da sobie bez problemu z nią radę .
      Dziękuję Agatko i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. SUper :) ciekawe podejście do tej formy :) ona jest naprawdę prosta :) teraz tylko wyobraźnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ,bardzo dziękuję Uleńko za wspaniałą inspiracje 😊😊😊

      Usuń
  3. Marzenko, rewelacyjne jest to tipi.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna różana karteczka, Taka forma jak widać daje takie możliwości a efekty są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia jestem pod wrażeniem tej formy.
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  5. Marzenko, jest piękna!!!! Różowe cudeńko :)) I okazja, by ją wręczyć niezwykle radosna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko okazji wyjątkową kartka myślę że wyjątkowa .

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG