Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

4 listopada 2019

ZWIERZĘCE WYMIANKI U LIDZI - RUDE KITY I MERDAJĄCE OGONKI



Dzisiaj będą  "ogonki ".
Wrzesień i październik u Lidzi .
We wrześniu dostałam kartkę z piesiaczka właśnie od Lidziu.
Taka słodką i zabawną mordę, że co spojrzę to się uśmiecham. 
Bardzo dziękuję za  prześliczną kartkę Lidziu jesteś perfekcjonistką i nie wiem skąd bierzesz takie fajne wzory.


zwierzeca-wymianka-kartkowa-pazdziernik.
Moja kartka to znów składaczek, ale tym razem z okienkiem i oczywiście pieskiem w jesiennej scenerii.









W październiku też królowały "ogonki ", a właściwie rude kity. 
Oto jaką uroczą lisiczkę dostałam od Ani(Mięty).
Celowo zrobiłam zbliżenie żebyście zobaczyli wszystkie detale,a przede wszystkim że lisiczka jest malowana.
Bardzo dziękuję za prześliczną delikatną kartkę Aniu .







A mój lisek poleciał do Ewy i tu mnie "poniosło " zrobiłam tło wydzierankę.



Kolejna zabawa u Lidzi to kolorowa koperta i we wrześniu było fioletowo.
Oto jakie skarby dostałam od Reni przyznaje, że słodkości już nie ma. 
A ile róż,przydasi, super nożyczki i prześliczną kartka.
Reniu sprawiłaś mi ogromna radość takim upominkiem  bardzo dziękuję za wszystko. 




Ja fioletową kopertę wysłałam do Karoliny moim upominkiem ręcznie robionym jest mały fioletowy skrzat-większy do koperty się nie zmieścił 😉.




💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Dziękuję za wspaniałą zabawę i zachęcamy bawcie się z Nami. 
W listopadzie u Lidzi w ramach wymianki kartkowej KOTKI czyli mruczymy na całego 
🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈
Na dziś to tylko tyle.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze 
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

22 komentarze:

  1. Śliczności Marzenko, zarówno te wysłane oraz otrzymane.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bo zabawy wspaniałe 😊.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Marzenko Twoje karteczki jak zwykle mnie zachwycają -śliczna ta wydzierankowa !Skrzat po prostu cudo.Pięknie się wymieniłyście kolorowymi kopertami.
    Cieplutkie uściski przesyłam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżuniu bardzo dziękuję za miłe słowa.i pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  3. Witaj, bardzo serdecznie dziękuję za cudowny prezent :) nie spodziewałam się, karteczka przygotowana dla mnie jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenko, same cuda pokazujesz. Twoje składaczki uwielbiam, są takie piękne i idealnie skomponowane.
    A ten bałwanek z MMs-a mnie oczarował.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu to wszystko przez" chwilowy nadmiar czasu"😉
      Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😊

      Usuń
  5. Fantastyczne kartki Marzenko :) Jeszcze raz dziękuję za tą z liskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zwierzaki są wspaniałe ,karteczki urocze,oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenko jeszcze raz dziękuję za fantastyczną paczuszkę!!! Skrzat siedzi u mnie na biurku, a mój mąż stwierdził że jest świetny i mam zrobić jeszcze kilka w innych kolorach;-)
    Pozdrawiam gorąco:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko to nic Ci nie pozostaje tylko posłuchać męża.
      Pozdrawiam cieplutko🌞

      Usuń
  8. Marzenko z niecierpliwością czekam na Twoje wpisy, bo zawsze jest różnorodnie i pięknie! Wspaniałe prace przyjechały do Ciebie, a jeszcze piękniejsze Ty kochana posłałaś :)). Buziaki i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za miłe słowa Justynko.
    I bardzo się cieszę ze wszystkich dobroci jak dostałam .
    Pozdrawiam serdecznie Justynko i Tobie również życzę miłego dnia 🌞

    OdpowiedzUsuń
  10. Uśmiech tego psa jest zabójczy a moze zęby 😊,piękne prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uśmiech zdecydowanie uśmiech pieska od Lidzi mnie rozbraja 😁.
    Dziękuję za komentarz i odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnymi kartkami się wymieniłaś. Piesio od Lidzi to taki pozer do zdjęcia ze swoim skarbem ;) a Twoja kartka z liskiem bardzo energetyczna. Fioletowa koperta też widzę u Was na bogato i bardzo fajnie bo to cieszy jak ktoś się tak dla nas stara i nasz wysiłek też zostaje doceniony :) pozdrawiam Miciu

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu bardzo mnie wciągneły zabawy u Lidzi .
    To wspaniałe kiedy można komuś sprawić radość i to czekanie na niespodziankę.
    A po otwarciu koperty po prostu łał .
    Staram się zawsze i jak ktoś ma metryczkę to podglądam co lubi żeby upominek choć trochę miał wspólnego z zainteresowaniami obdarowanego osoby .
    Pozdrawiam serdecznie Aniu 🌞

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzenko kochana pokazałaś nam kolejne śliczne karteczki jakie zrobiłaś ze zwierzaczkami i fioletową kopertę na bogato. Ja się ogromnie cieszę, że bawisz się ze mną oby to trwało jak najdłużej, bo tematów na wymianki to mi nigdy nie zabraknie, co najwyżej chętnych, żeby je wysyłać :) Buziam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu jak wiesz nic mnie nie powstrzyma żeby bawić się
      z Tobą.
      W Twoją kreatywnością nie wątpię, a że braknie chętnych do wymianek nie uwierzę 😊
      Buziaki Lidziu i tulam Cię mocno

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG