Z RZECZY POZORNIE NIE UŻYTECZNYCH TWORZĘ PRZEDMIOTY DEKORACYJNE ,LUBIĘ WYZWANIA I CIEKAWE PROJEKTY

PO CO? NA CO? I DLACZEGO KRÓTKO COŚ O MNIE

CZEŚĆ, RĘKODZIEŁO TO MOJA PASJA, HOBBY, A CZASEM FORMA WYRAZU ARTYSTYCZNEGO. WSZYSTKO MOŻE BYĆ NATCHNIENIEM. PRACUJĘ ZAWODOWO ,ALE BEZ MOJEJ PASJI ŻYĆ NIE MOGĘ .MAM GŁOWĘ PEŁNĄ POMYSŁÓW TYLKO CZASEM SIĘ BOJĘ ,ŻE NIE STARCZY MI CZASU WIĘC TWORZĘ.... ,I TWORZĘ..... ,I TWORZĘ..... I DZIĘKUJĘ MOJEJ RODZINIE ,ŻE TO WSZYSTKO "ZNOSI" . ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN BO TEN BLOG TO TAKA MOJA MAŁA GALERIA
"ILE MOŻE MIEŚCIĆ ARTYSTYCZNA DUSZA GDY ZGIEŁK CODZIENNOŚCI JEJ NIE ZAGŁUSZA"

30 listopada 2019

WIANEK ADWENTOWY


http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/11/na-slaska-nute.html
Witam  świątecznie (andrzejkowo) tuż przed pierwszą niedzielą adwentu. Udało się 😊 skończyłam mój wianek adwentowy  jak to się mówi na za pięć dwunasta.
W andrzejkowy wieczór chcę pokazać mój projekt  na szydełku bo ostatnio wiele prac nim robię, a skoro to wianek mam nadzieję , że nadaje się na wyzwanie u Weroniki.
No chyba, że niestandardowa forma mojego wianka go wykluczy.
Na dziś to tyle bo kolejne prace czekają .
Buziaczki i podziękowania za wszystkie odwiedziny i komentarze.
😘😘😘






42 komentarze:

  1. Oryginalna dekoracja! Nie widziałam jeszcze wianka zrobionego na szydełku, fajny pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miciu, cuda tworzysz. Pomysł miałaś rewelacyjny i świetnie go zrealizowałaś. Nigdzie nie widziałam takiej pracy. Dziergane świece!!! Super:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu dziergane świece widziałam,ale takiego wianka nie bo większość jaką znalazłam było na drzwi, a bardzo chciałam mieć taki wianek na stół .
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Ale cuda tworzysz kochana!! Przepiękna praca, taka oryginalna i inna niż wszystkie!! Wielkie brawa kochana! Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko ja potrzebuje dwóch rzeczy inspiracji i weny, a reszta wychodzi w trakcie tworzenia 😁.
      Dziękuję Justynko

      Usuń
  4. Bardzo okazale się prezentuje! Niepowtarzalny wieniec!!! Brawo Marzenko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko wieniec ma około 35cm wysokości.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  5. Marzenus ale śliczny, ja myślałam że pokażesz tylko szydełkiem obrobiona "oponkę" styropianową albo cos w tym stylu, bo tskiego wianka adwentowego to w ogóle się nie spodziewałam, no rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Lidziu "oponkę" nawet kupiłam, ale przyznam że po odwiedzinach pewnego fast-foodu😊 i pochłonìęciu 3sałatek oczywiście nie naraz zostawiłam te opakowania .
      Tak powstał taki wieniec adwentowy.
      Plastikowe rurki i przydasi i miałam świeczki.
      Dziękuję Lidziu i przesyłam tulaski 🤗🤗🤗

      Usuń
  6. O jeju, jest prześliczny Marzenko :D Rewelacyjnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rajuśku cudo Marzenko! Zaskoczylas mnie tym wiankiem, pierwszy raz taki widze :) brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko pewnie jeszcze zrobię coś w podobnym stylu bo mnie samą zaskoczył efekt końcowy 😊.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. Marzenko jest genialny!!!! Pięknie wyglądają te szydełkowe świeczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu miło mi że mój pomysł tak się spodobał😊.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  9. Ale super, Marzenko. Szydełkowego wianka adwentowego jeszcze nie widziałam, a Twój jest prześliczny.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu korzystam póki mogę i realizuję swoje pomysły.
      Buziaczki 😘

      Usuń
  10. Bardzo oryginalny wianek, wow, powiem Ci, że jestem w wielkim szoku, bo to pierwszy w moim życiu wianek który nie posiada prawdziwych świec. Dziękuję za udział. Niebawem pojawią się wyniki, a teraz zapraszam Cię na ostatni temat mojego cyklicznego wyzwania -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/12/na-piernikowych-sodkosciach.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko i bardzo się cieszę że w końcu udało mi się wziąć udział w Twoi wyzwaniu i się nie spóźnić .
      Dziękuję za zaproszenie i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  11. Świetnie wykonany wianek. Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem Twojego talentu *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzenko, dziękuję za adres. Kopertę wyślę w przyszłym tygodniu, ponieważ upominek handmade jest w trakcie wykonywania. Twój wieniec jest niepowtarzalny, jeszcze takiego nie widziałam. Pozdrawiam ciepło! D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko już się cieszę i bardzo dziękuję za wszystko 😊

      Usuń
  13. nasłupłałaś się kobieto-ślicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu masz rację trochę trzeba się nasupłać, ale było warto 😊😊😊

      Usuń
  14. Ale piękny wianek. Ludzie przyzwyczaili się do tradycyjnych wiankow z igliwia. A tu taka niespodzianka. Piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam lubię po "swojemu" czyli inaczej niż wszyscy.
      Ostatnio dużo się bawię szydekiem😊. Dziękuję za odwiedziny i komentarze i miłe komentarze 😊

      Usuń
  15. Marzenko, pomysł genialny?! Nigdy nie wpadłabym na taki... Zastanawiam się, jak te świeczuszki są zrobione, że się nie przechylają? No naprawdę jestem pełna podziwu;) I przy okazji bardzo, bardzo dziękuję Ci za przemiły i jakże dodający otuchy komentarz na moim blogu;) Dziękuję Ci Marzenko;) Sciskam Cię mocno i gorąco pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu nawet jak nie ma Cię w blogosferze to wiem, że wrócisz do robótek.
      Co nie znaczy, że nie tęsknię bo nie ma co czytać ciekawe czy wrócisz do felietonów.
      A pomysł trochę mnie przerósł bo świeczki miały się świecić .
      Pozdrawiam cieplutko 😘

      Usuń
  16. Cudowna dekoracja i bardzo oryginalna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten przepiękny wianek podziwiałam już u Weroniki, w związku z czym gratuluję Ci wygranej. Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dekoracja wygląda super, bardzo oryginalna! Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu .
      Wesołych Świąt Bożego Narodzenia 🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲

      Usuń
  19. Marzenko, dziękuję za boską karteczkę <3 Pomysł ze zdjęciem po prostu genialny <3 Kiedy masz jakieś szkolenie?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniu dziękuję .
      Niestety nie mam już szkoleń bo jestem na L-4.
      Cieszę się że sprawiłam Ci niespodzankę .
      Wesołych Świąt Bożego Narodzenia 🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲

      Usuń
  20. Serdecznie dziękuję za przepiękną kartkę pełną dobrych świątecznych życzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia Anettko 🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ CHWILĘ, KTÓRĄ POŚWIĘCACIE BY BY ODWIEDZIĆ MÓJ BLOG